Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:36:55 GMT

هشدار نخست وزیر جدید فرانسه درباره بحران اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۱۳۴

هشدار نخست وزیر جدید فرانسه درباره بحران اقتصادی

نخست وزیر جدید فرانسه نسبت به خطر ادامه شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی هشدار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ژان کاستکس نخست وزیر جدید فرانسه روز جمعه در اظهاراتی هشدار داد که شیوع ویروس کرونا هنوز پایان نیافته است و خطر وقوع یک بحران اقتصادی که تبعات آن تاحدی احساس شده است، به شدت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحران اقتصادی پیش از این اینجا بوده است.

نخست‌وزیر جدید فرانسه معرفی شد

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز گذشته ادوارد فیلیپه نخست وزیر سابق این کشور را برکنار و کاستکس را به عنوان نخست وزیر جدید معرفی کرده است. ماکرون گفته است که این اقدام سرآغاز یک مرحله جدید در ریاست جمهوری اش خواهد بود.

کاستکس گفت: اولویت ها تغییر خواهد کرد و روش های کار نیز به روز رسانی خواهد شد. ما باید مردم را برای مقابله با این بحران متحد کنیم. من به اجرای اصلاحات ساختاری که فیلیپه آن را آغاز کرده است، ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... نخست‌وزیر جدید فرانسه معرفی شد نخست وزیر فرانسه استعفا کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نخست وزیر جدید فرانسه بحران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ در غزه، نیمی از ساکنان این باریکه از گرسنگی رنج می‌برند.

این سازمان در بیانیه‌ای در پایگاه اجتماعی ایکس عنوان کرد که هر ماهه کمک‌های غذایی فوری برای بیش از یک میلیون فلسطینی در نوار غزه ارسال می‌کند و در تلاش برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌های غذایی از کار افتاده در این باریکه است.

سازمان مذکور اشاره کرد مقدار کمک‌های غذایی وارد شده به غزه همچون قطره‌ای در دریا است و پاسخگوی نیازهای شدید ساکنان این منطقه نیست.

برنامه جهانی غذا تاکید کرد که نیاز مبرم به آتش‌بس فوری در غزه وجود دارد.

کد خبر 6087518 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم