Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:18:29 GMT

هوای مازندران دوباره گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۱۳۹

هوای مازندران دوباره گرم می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:وضعیت جوی مازندران امروز شنبه ۱۴ تیرماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما ،در ارتفاعات در بعدازظهر‌ها با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، افزود:آسمان مازندران روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه صاف تا نیمه ابری ،در بعد ازظهر با رشد ابر بویژه در ارتفاعات با رگبارپراکنده واحتمال رعدوبرق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران آسمان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده

طی امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) جریانات شمالی بوده و وزش بادهای شرقی (ملایم تا متوسط) همچنان در سطح استان تداوم خواهد یافت.

با تغییر جریانات جوی طی روز پنج شنبه، شاهد وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود. دما نیز طی مدت مذکور افزایش محسوسی خواهد داشت. اما طی روزهای جمعه و شنبه (۳۱ فروردین و ۱اردیبهشت) شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که در ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق (در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه) خواهد شد؛ البته دمای هوا طی این دور روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • هوای صاف تا نیمه ابری در مازندران
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • پیش بینی وضع هوای استان همدان
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران