Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ورزش از برنامه‌های دائمی وزارت علوم بوده و هست و نگاه ما سلامت و تندرستی دانشجویان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجلیل از مدال‌آوران یونیورسیاد 2019 ایتالیا اظهار داشت: توفیقات دانشجویان را به آنها تبریک می‌گویم و برای دانشجویان عزیز که مسابقات مختلف صاحب مدال و عنوان شدند آرزوی سلامتی دارم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورزش در کنار تحصیل اهمیت زیادی دارد و دانشجویان ورزشکار با صرفه جویی در زمان درس خواندن به این موفقیت می‌رسند. ورزش از برنامه‌های دائمی وزارت علوم بوده و هست و نگاه ما سلامت و تندرستی دانشجویان است. قطعا تداوم آن کسب عناوین قهرمانی است.

غلامی گفت: وزارت علوم به عنوان پشتیبان فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه به صورت مستمر در تلاش برای افزایش زیر ساخت‌ها است. محدودیت‌ها وجود دارد و امیدوارم با تلاش‌ها و اقدامات قابل توجه و موثر، این برنامه‌ها هر ساله هم کیفی‌تر شود و هم توسعه یابد. استفاده از 3.5 میلیون دانشجو ورزشکار و آماده مسابقه نیازمند یک برنامه ریزی وسیع است.  

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: تجربه همراه با دانش تاثیر خاص خود را در ورزش کشور و مجامع بین المللی دارد. امیدوارم نام ورزشکاران ما به عنوان محققین و دانشمندان علوم ورزشی بدرخشد.

علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همواره در جهان بدرخشند/ ورزشکاران ایران با اراده بزرگ در دنیا شگفتی آفریدند

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ورزش وزارت علوم بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: ورزش قلوب را نزدیک می‌کند و مرزبندی کاذب را برمی‌دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش وزارت علوم ورزش وزارت علوم وزارت علوم برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند