Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، افشین حبیب‌زاده در پی وقوع حادثه حریق در کلینیک سینا در خیابان شریعتی و مرگ حدود ۱۹ نفر، شورای شهر تهران اقدام به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ... می‌کند.

وی با اشاره به اخطارهای شهرداری به این مجموعه گفت: طبق بررسی‌های اولیه، در چند سال اخیر از سوی سازمان آتش‌نشانی در خصوص لزوم رعایت موارد ایمنی به این مرکز اخطارهای لازم داده شده بود که با بی‌تفاوتی نسبت به اخطارها، این حادثه تلخ به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه جمعی از اعضای شورای شهر در نامه‌ای به ریاست شورا، خواهان تغییر دستور جلسه روز یکشنبه صحن علنی شورا به مسئله حریق کیلینیک سینا شدند اما با این حال جلسه امروز را نیز برگزار خواهیم کرد، افزود: در جلسه ظهر امروز که به میزبانی شورای شهر برگزار می‌شود، شهردار تهران گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه خواهد کرد و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ خواهد داد.

کد خبر 527794 برچسب‌ها کلینیک سینا اطهر شورای شهر تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کلینیک سینا اطهر شورای شهر تهران حوادث ایران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ابتدای جلسه حسینی شهردار مجومرد ضمن خیرمقدم به حضار اعلام کرد بین مجموعه شهرداری و مسئولین شهرستان تعامل خوبی برقرار است و خواستار ادامه این جلسه با هدف رفع موانع آموزشی شد.


 در ادامه، حاتمی مسئول کمیسیون آموزش شورای شهر مجومرد با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با تجهیز مدارس از طریق خیرین، کمبود فضای مناسب آموزشی و نیمه تمام ماندن پروژه‌ها را مانع ارتقا کیفیت آموزشی مجومرد برشمرد و خواستار رفع این مشکل شد.


رییس اداره آموزش و پرورش اشکذر با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در مناطق مختلف شهرستان تلاش‌های شورای شهر مجومرد در راستای ارتقا کیفیت آموزش این شهر را ستود و با استناد به اینکه مردم این منطقه به آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای میدهند سطح فرهنگی شهرستان را بالا ارزیابی کرد.


فلاح، اهمیت رشته‌های نظری را در مقطع دوم متوسطه خاطر نشان و از پیگیری در جهت احیا این رشته‌ها در آموزشگاه‌های شهرستان و همچنین شهر مجومرد با جذب کادر آموزشی مجرب خبر داد.

دیگر خبرها

  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند