Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل رحیمی جهان آبادی، در پاسخ به سوالی درباره پیامدهای تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق مجموعه‌ای از شهرک‌ها در کرانه باختری به سرزمین های اشغالی، گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدای پیدایش نامشروع خود در منطقه خاورمینه تلاش کرده تا بخش‌های مختلفی از اراضی فلسطین، اردن، لبنان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تحت سلطه و اشغال خود در بیاورد.

وی در ادامه افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی ظرف چند دهه‌ی گذشته با مقاومت مردم فلسطین و همچنین نیروهای مقاومت در منطقه به یک روند معکوش مبدل شده و همین مسئله آنها را وادار کرد تا بخش عمده‌ای از این سرزمین‌ها را به صاحبانشان بازگرداند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی سرنوشت ذلت باری را برای رژیم غاصب صهیونیست رقم خواهد زد، تاکید کرد: این الحاق نه تنها قدرت رژیم صهیونیستی را افزایش نخواهد داد، بلکه سرنوشت ذلت بار این رژیم را برای سقوط و به سمت فروپاشی مهیا تر می‌کند؛ چرا که با واکنش‌ کشورهای منطقه روبه‌رو خواهد شد و آن را بی پاسخ نمی‌گذارند.

جهان آبادی در ادامه افزود: اسرائیلی ها کاری را که دارند انجام می‌دهند یک کار بسیار اشتباهی بوده و همانطور که انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اقدام نادرستی بود؛ قطعا این عمل هم یکی از اشتباهاتیست که فقط زمان سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نابلس با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر داد.

گردان‌های شهدا الاقصی در نابلس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بسته‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام گردان‌های شهدالاقصی در نابلس، مبارزان این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شده‌اند.

گردان‌های شهدا الاقصی تاکید کرد که در این عملیات مبارزان فلسطینی چندین بسته انفجاری را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده‌اند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار فیلمی مسوولیت عملیات ضدصهیونیستی منطقه «نبی الیاس» در اطراف «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری را به عهده گرفت. در این عملیات ۲ صهیونیست از جمله یک نظامی زخمی شدند.

کمی پیش‌تر نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

کد خبر 6084731

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه