Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی در سرتاسر بولیوی در حال حفر گورهای دسته جمعی برای دفن قربانیان ویروس کرونا هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ویروس کرونا تاکنون 35500 نفر را در بولیوی مبتلا کرده و جان 1200 نفر را گرفته است. هرچند این آمار در مقایسه با کشورهای همسایه همانند پرو، شیلی، برزیل پائین است اما موارد جدید ابتلا در آن کشور طی چند هفته اخیر افزایش یافته است که باعث شده تا در بعضی مناطق نظام بهداشتی با چالش جدی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، شهر «کوجاباما» واقع در مرکز بولیوی بیشترین آسیب را از بیماری مسری کرونا متحمل شده است و کامیون ها و بولدوزرها در حال حفر گودال های بزرگ برای دفن قربانیان اخیر این اپیدمی هستند.

این وضعیت باعث نگرانی جدی ساکنین محلی شده است که می ترسند گورهای دسته جمعی باعث شیوع ویروس کرونا در مناطق اطراف شوند.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/متوسط سن مبتلایان در 46 سالآخرین وضعیت ویروس کرونا در پاکستان پس از مثبت اعلام شدن آزمایش وزیر خارجهمبتلا شدن 30 نظامی آمریکایی در کویت به کروناکرونا در اروپا| از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اروپا تا افزایش چشمگیر خشونت خانگی در برلینانتقاد صلیب سرخ از عملکرد آمریکا و برزیل برای مقابله با کرونا


انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قاره آمریکا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاره آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، فورا ماموران انتظامی پاسگاه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر  شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آن ها شکل می‌گیرد، ۲ نفر از آن ها با ضربات ناشی از سلاح سرد دچار جراحت شدید شده که یکی از آن‌ها که حدود ۱۹ ساله داشته در بیمارستان جان خود را از دست است.

سرهنگ پورامینایی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع، ماموران توانستند در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل، کنترل نکردن خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • آخرین آمار قربانیان جنگ غزه
  • آمار جدید شمار قربانیان جنگ غزه
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید