Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: خوشبختانه مشکلی از بابت کمبود ماسک در کشور نداریم و مردم نباید نگران باشند.

محمدرضا شانه ساز در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد روند و میزان تولید ماسک در کشور با توجه به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک از 15 تیرماه اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی، در حال حاضر روزانه حدود ۷ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود و خوشبختانه مشکلی از بابت کمبود ماسک در کشور نداریم و مردم نباید نگران کمبود تجهیزات پزشکی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماسک که متولی صنفی تولید ماسک هستند اعلام کرده‌اند که قرار است شیفت‌های کاری خود را برای افزایش تولید بیشتر کنند که برای این موضوع نیاز به یک توافق مالی با وزارت بهداشت است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگر این توافق حاصل شود به‌طورقطع کشور در بحث ماسک ظرفیت بسیاری بهتری خواهد داشت و ما مشکل تولیدماسک و را نداشته و حتی امکان  صادرات را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو ماسک کشور شانه ساز ماسک در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود که حدود ۱۰ درصد از این میزان را زباله‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: جهت کاهش ورود زباله‌های پلاستیکی به محیط زیست استان، دو واحد بازیافت زباله‌های پلاستیکی فعال است که کار بازیافت این موارد را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حفظ طبیعت زیبای استان، نیازمند مشارکت مردم است بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای هفته زمین پاک، برنامه‌های گوناگونی پیش بینی و در این هفته اجرا می‌کند.

کد خبر 6082249

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد