Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، شهرام جزایری افزود :در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی دو مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان که یک مورد احداث بنای غیرمجاز در روستاهای گرمدره به مساحت ۳۶ متر مربع و  بنای احداثی در روستای چم چنگ توسط مالکان  داوطلبانه تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام جزایری با اشاره به اهمیت ویژه حفظ و نگهداری زمین‌های کشاورزی در روستاها، از شهروندان خواست از ساخت ‌و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اجتناب کرده و برای اخذ مشاوره و دریافت مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی در خاتمه گفت: گشت حفاظت  از اراضی کشاورزی استان به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی است.

46

کد خبر 1406283

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان

حجت الله رئیسی اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد و همچنین اجرای سیاست های سازمانی، داروخانه های گیاهپزشکی شهرستان سامان بطور مستمر تحت نظارت و بازدید کارشناس حفظ نباتات و کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه و ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ سموم انجام میشود. 

وی گفت: روند بازرسی و پایش فروشگاه­ های عرضه سموم نباتی در شهرستان بصورت مستمر ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکنند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: از کشاورزان شهرستان سامان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند. 

شایان ذکر است: در دو بخش مرکزی و زاینده رود شهرستان سامان ۲۰ فروشگاه‌ سم و کود در حال فعالیت می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی