Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر اسدالله ربانی مهر گفت: با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا و همکاری سازمان صمت استان و شهرداری همدان تعداد ۷ ایستگاه توزیع ماسک در سطح شهر همدان فعال است و ماسک باقیمت هر عدد یک‌هزار تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تمام ماسک مصرفی و موردنیاز مردم در استان همدان تولید می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه در استان همدان نداریم، گفت: استان همدان از زمان شروع کرونا و با تشکیل ستاد استانی و کمیته‌های تخصصی به‌خوبی توانست برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا عمل کند و از استان‌های موفق در این حوزه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی استانداری همدان عنوان کرد: وضعیت فعلی استان همدان درزمینهٔ شیوع کرونا شرایط هشدار است و مردم باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی کمک کنند تا از این شرایط هشدار عبور کنیم.

ربانی مهر افزود: تأکید مدیریت ارشد استان در جلسات مختلف در مرحله اول سلامت مردم و در مرحله بعد انجام فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی است.

کد خبر 527793 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا استان همدان وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا استان همدان وزارت صنعت تجارت و معدن استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

غلامحسین دباغ،مدیرکل راه‌آهن استان قم  روز سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفرتا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

دباغ عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، اظهار کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان