Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان روز جمعه یک بزرگراه در داکوتای جنوبی را در آستانه سفر ترامپ برای شرکت در مراسم جشن ۴ جولای مسدود کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد برای شرکت در مراسم جشن موسوم به "مونت راشمور" در روز 4 جولای به داکوتای جنوبی سفر کند، معترضان یکی از بزرگراه های اصلی را مسدود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، معترضان 3 ساعت قبل از ورود ترامپ تجمع کرده و یک بزرگراه را مسدود نموده‌اند. مقام های رسمی به معترضان هشدار داده‌اند تا هر چه سریعتر این منطقه را ترک کنند.

سناتور ارشد آمریکایی: ارتباط ترامپ با واقعیت‌ کاملاً قطع شده استبولتون: ترامپ مشتاق دیدار با سران ایران بود

نیروهای پلیس با استفاده از بمب های دودزا سعی کردند تا معترضان را متفرق کنند. برگزاری این مراسم جشن موجب نگرانی های زیادی درباره گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا شده است.

کریستی نوئم فرماندار داکوتای جنوبی در این باره گفت: تدابیر و اقدامات مربوط به فاصله اجتماعی در این گردهمایی اجباری نخواهد بود و انتظار می رود حدود 7500 نفر در این مراسم شرکت کنند. این مراسم موجب تشدید نگرانی ها درباره شیوع ویروس کرونا شده است.

انتهای یپام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... سناتور ارشد آمریکایی: ارتباط ترامپ با واقعیت‌ کاملاً قطع شده است بولتون: ترامپ مشتاق دیدار با سران ایران بود

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

وزیر کشور، گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند