Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام آزاد روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در فرمانداری نایین افزود: رهاورد سفر مدیرکل ورزش و جوانان پیگیری در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام این ۲ شهرستان و ایجاد و توسعه مجموعه‌های ورزشی جدید در این مناطق باشد.
وی اظهار امیدواری کرد ایجاد باغ بانوان و اختصاص قسمتی از مجموعه ورزشی تختی نایین به بانوان هر چه سریعتر با مشارکت شهرداری و حمایت‌ فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بر نقش ورزش در پیشگیری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد اشاره و اضافه کرد: باید ورزش همگانی را در این شهرستان‌ها گسترش دهیم و زمینه‌های گرایش مردم به آن را فراهم کنیم که در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان و ادارات این شهرستانی نقش مهمی را بر عهده دارند.
به گفته وی تسهیل در زمینه جوانان به ویژه در امور اشتغال و ازدواج از جمله مواردی است که اداره‌کل ورزش و جوانان باید ورود کند.
محمدحسین نصرتی فرماندار نایین گفت: برخی از پروژه‌های ورزشی در این شهرستان بیش از ۱۰ سال است که نیمه کاره رها شده البته بودجه‌های قطره‌ چکانی به این طرح ها تزریق شد اما برای تکمیل آن نیاز به بودجه های ملی است.

وی اظهار امیدواری کرد در تکمیل طرحهای نیمه تمام شهرستان نایین از جمله سالن ورزشی روستای چوپانان، سالن ورزشی روستای هماباد و دیوارکشی محوطه های ورزشی محله محمدیه و شهر بافران و برخی روستاهای منطقه با پیگیری‌های نماینده  مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان گام‌های مثبتی برداشته شود.

نصرتی افزود: ۲۶ خانه ورزش در شهرستان نایین وجود دارد که پنج خانه ورزش که قرار بود بهره برداری برسد که به دلیل شروع مجدد بیماری کرونا افتتاح آن به زمان دیگری موکول شد.
فرماندار شهرستان نایین یادآور شد: از مجموع ۲۳ هیات ورزشی موجود این شهرستان بیشتر آنها نیمه فعال و غیرفعال هستند که نیازمند بازنگری هستند.

سیدمحمد طباطبایی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: طرح‌های عمرانی این اداره‌کل بیش از ۲۲۰ مورد است که نیمی از آنها به اتمام رسید و ۱۱۰ طرح نیز نیمه تمام باقیمانده  است.

وی ادامه داد: اعتبارات این اداره‌کل محدود است و امیدواریم با عنایت فرماندار و با اختصاص اعتبار مناسب بتوانیم دغدغه این بخش شهرستان کاهش دهیم.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری و خور بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
 

برچسب‌ها نایین بانوان پارک شهر اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین بانوان پارک شهر اعتبار نایین بانوان پارک شهر اعتبار اداره کل ورزش و جوانان شهرستان نایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل