Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:22:29 GMT

توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان ایرانشهری

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۶۷۴

توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان ایرانشهری

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) بین نوعروسان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش جماران، سرهنگ هاشم جهانتیغ اظهارداشت: این سریع جهیزیه‌ها با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای ازدواج آسان بین نوعروسان نیازمند ایرانشهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل فرش، اجاق گاز، کولر آبی، یخچال و سرویس آشپزخانه است. 

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: تلاش برای خدمات رسانی به افراد نیازمند از دغدغه‌های مهمی است که در دستور کار سپاه است و امیدواریم خیران همچون گذشته یاری رسان نیازمندان باشند.

وی با بیان اینکه ازدواج؛ سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده، ثبات و امنیت اجتماع می‌شود، تصریح کرد: باید همه مسوولان و متولیان زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان را فراهم کنند.

سرهنگ جهانتیغ اظهارداشت: مشارکت سپاه در اجرای پروژه‌های مختلف مردم یاری نشان از تعهد نیروهای خدمتگذار در این مجموعه انقلابی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا توزیع جهیزیه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان