Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حضرت‌پور روز شنبه در یک گفت و گوی رسانه ای افزود: در حال حاضر سهمیه دوم لیگ برتری این شهر، پس از تیم شهرداری ارومیه، حفظ شده و با نام آذرباتری در رقابت‌های فصل آتی حضور می یابد.

وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی به ورزش و حوزه تیم ‌داری منجر به ایجاد رقابت و شور و نشاط بین جوانان و بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه در عرصه ملی و بین المللی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی بیان کرد: در صورتی بخش خصوصی در گود ورزش موفق و ماندگار می شود که از این بخش حمایت همه جانبه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمرکززدایی از جمله اهداف اصلی در هیات والیبال آذربایجان‌غربی است، ادامه داد: باید از مرکز استان تمرکززدایی و به شهرستان‌های آذربایجان‌غربی نیز توجه کنیم.

حضرت‌پور اظهار کرد: اقتصاد ورزش و والیبال تا زمانی که خودکفا نباشد، هیچ توسعه ای نخواهد داشت و باید همه برنامه‌ریزی‌ها در این مسیر باشد.

وی، ارومیه را یکی از قطب‌های والیبال کشور و آسیا دانست و افزود: برگزاری موفق لیگ ملت‌های والیبال نشان داد که می‌توانیم مسابقات بزرگ ورزشی را به ویژه در رشته والیبال در این شهر ساماندهی کنیم که باید در این زمینه برنامه ریزی های بیشتری داشته باشیم.

ارومیه، ۲ تیم در فصل آتی لیگ برتر والیبال کشور دارد که با نام‌های شهرداری و آذرباتری در این رقابت ها حاضر می شوند.

برچسب‌ها لیگ ملت‌های والیبال ارومیه شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ارومیه شهرداری ارومیه لیگ ملت های والیبال ارومیه شهرداری ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی در گفتگوی تلفنی با باشگاه خبرنگاران جوان از انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا در کشور خبر داد و گفت: راه اندازی این گمرک تخصصی از خواسته‌های مهم بخش خصوصی و تجار استان در جلسه سال گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی بود که با تلاش‌های صورت گرفته و موافقت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت.

خالد جنگجو ادامه داد: ایجاد رویه واحد در انجام تشریفات گمرکی، توجه دقیق به ارزش محصولات خاص، جلوگیری از بیش و کم‌اظهاری و اعمال دقیق‌تر کنترل‌های لازم از مزایای گمرکات تخصصی است.

به گفته ناظر گمرکات آذربایجان غربی، پیشتر نیز گمرکات ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در آذربایجان‌غربی، به عنوان گمرک تخصصی در بخش‌های اقتصادی از جمله گل‌وگیاه، چای، فرش دستبافت، پسته، فرآورده‌ها و مشتقات نفت و گاز، تابلو‌های برق، برد‌های الکترونیکی، انواع ترانسفورماتور، خودرو و پارچه بودند.

آذربایجان غربی دارای ۹ گمرک بوده و یکی از مهمترین استان‌های صادراتی کشور با ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک به شمار می‌رود و سالانه صد‌ها هزار دستگاه کامیون صادراتی و وارداتی از مرز‌های استان وارد یا خارج می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم