Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه خبر داد.

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه، جلسه هماهنگی در تاریخ ۹ تیر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و سلامت محیط شهرستانهای تابعه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه شیوه اجرای برنامه در پایگاه های سنجش سلامت، مراقبتهای اولیه و پزشکی همچنین دستورالعمل سنجش بررسی شد.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا، گندزدایی محیط و لزوم فاصله گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامت نوآموزان، همکاران و خانواده های آنان جزء اولویت های اصلی جلسه بود.

وی ادامه داد: در این طرح ابعاد مختلف سلامت نوآموزان از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری مورد سنجش قرار می گیرد.

شکیبا افزود: لذا ضروری است خانواده های محترم که دارای فرزند بدو ورود به دبستان هستند ضمن مراجعه به مدرسه نسبت به گرفتن نوبت در پایگاه سنجش اقدام نموده تا در موعد مقرر خدمات فوق جهت ایشان انجام شود.

وی گفت: همچنین تاکید می شود والدین و نوآموزان با ماسک به پایگاه های سنجش مراجعه نمایند و در صورت داشتن علایم مشکوک به کرونا بصورت تلفنی با مدیر پایگاه هماهنگی لازم انجام شود تا در نوبت بعدی و پس از قرنطینه دو هفته ای جهت دریافت خدمات مراجعه نمایند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی سنجش بدو ورود به دبستان سلامت نوآموزان سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه