Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از غرق شدن یک خانمدر استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور خبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهار کرد:در ساعت 2:25 دقیقه  جمعه غرق شدن بانویی 32 ساله دریک بند خاکی واقع در باغی از ارضی روستای حمید آباد به سامانه 125 اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد مهدی سلیمان افزود:با اعلام این حادثه یک تیم از نجاتگران ایستگاه یک به محل اعزام شدند .

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران مشاهده کردند که جسد این خانم در داخل بند خاکی به مساحت حدود 500 متر بر روی آب قرار دارد که با توجه به پایین بودن سطح آب در حدود 7 متر نجاتگران با استفاده از طناب از لبه آبگیر فرود رفتند و جسد را بالا کشیدند .

سلیمان عنوان کرد: علت این حادثه از سوی پلیس آگاهی در دست بررسی است .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک خانم در استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته نشان از تلاش و جدیت در کار مجموعه آموزش و پرورش استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی درویشی امروز_ دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌_ در گردهمایی کارشناسان تربیت بدنی و سلامت و مدیران مجتمع‌های ورزشی ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه‌ای که در حوزه تربیت بدنی صورت گرفته است، اظهار کرد: با تلاش انقلابی گونه احداث زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان انجام شد.

وی افزود: ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی در دو سال گذشته نشان از تلاش و جدیت در کار مجموعه آموزش و پرورش استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: ایجاد شادی و نشاط در مدارس در گرو توجه به ورزش است و باید استعدادهای ورزشی شناسایی شود.

درویشی ادامه داد: ارزش‌های غذایی و غذای سالم را در رشد دانش آموزان ضروری است؛ بنابراین اگر دانش‌آموزان با ارزش مواد غذایی آشنا باشند در انتخاب غذای خود دقت بیشتری انجام می‌دهند.

کد خبر 744849

دیگر خبرها

  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • اهمیت نقش پرندگان در کنترل آفات
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر
  • حدود ۲۹۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز شلمچه صادر شد
  • سد کمال صالح حدود ۲۴ میلیون متر مکعب ذخیره آبی دارد/ ۷۵ درصد این سد خالی است
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات بزقوش آذربایجان شرقی
  • افزایش ۵۰ درصدی آب چاه‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر گچساران
  • پیش‌بینی تولید ۲۰۶ هزار تن آبزی تا دو سال آینده