Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، والکس دوسانتوس بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند که در این فصل عملکرد خوبی در این تیم اصفهانی داشت، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر  از این تیم جدا شد.

دوسانتوس قرار است فصل بعد در تیم پنیسکولا اسپانیا بازی کند.

سایت d۵radio اسپانیا امروز اعلام کرد که والکس دوسانتوس بازیکن برزیلی فصل گذشته گیتی پسند اصفهان به تیم پنیسکولا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فخیم: وضعیت من برای حضور در لیگ برتر فوتسال مشخص نیست

قرارداد این بازیکن برزیلی با تیم پنیسکولا ۲ سال است.

والکس دوسانتوس در فینال لیگ برتر فوتسال ایران به همراه گیتی پسند اصفهان به مقام نائب قهرمانی رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به پایان برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی آن تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهی مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: درباره پخش زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیتی داده نشده است، البته در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهن دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

کیفیت لیگ افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و بااستعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما بازیکن جوان‌تر باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی