Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:56:34 GMT

نمایش هِه در فضای باز تالار وحدت اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۷۵۹

نمایش هِه در فضای باز تالار وحدت اجرا می شود

نمایش «هِه» به طراحی و کارگردانی پیمان قدیمی و با بازی صابر ابر از نیمه اول مرداد ماه در فضای باز تالار وحدت اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش «هِه» به طراحی و کارگردانی پیمان قدیمی و با بازی صابر ابر از نیمه اول مرداد ماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هِه» بر اساس رمان «تنهایی پرهیاهو» اثر بهومیل هرابال و ترجمه‌ پرویز دوایی، توسط پیمان قدیمی برای اجرای تئاتر بازنویسی شده ‌است. این نمایش در شیوه‌ اجرایی خود از تمهیدات دیگرگونه‌ای بهره می‌برد به نحوی که در پرهیز از تداخل آلودگی‌های صوتی محیط، صدای نمایش «هِه» توسط تلفن همراه و هدفون شخصی تماشاگران قابل شنیدن خواهد بود.

صابر ابر و پیمان قدیمی پیش از این در پروژه «غمنومه‌ فریدون» و پرفورمنس «مردُمانی» سابقه همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیمان قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی

سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی، چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال افعی تهران به ماجرا‌های یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!