Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:21:58 GMT

لیگ برتر تیراندازی مرکزی در اراک پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۸۷۸

لیگ برتر تیراندازی مرکزی در اراک پایان یافت

منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آخرین مرحله لیگ برتر و لیگ دسته یک تیراندازی استان مرکزی باقی مانده از سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل سالن‌های ورزشی به تأخیر افتاده بود، امروز در اراک برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌ها در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد که در نهایت در لیگ برتر در رشته تفنگ بادی، مجتبی قاسم آبادی مقام نخست را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا امیری نایب قهرمان شد و زهرا الیاسی در جایگاه سوم ایستاد.

غلامی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر هم، هادی یاسبلاغی و فاطمه بغدادی به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آورد و نوربخش امیری سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات رده لیگ دسته یک استان مرکزی هم، در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر صبا علی محمدی، مهدی غلامی و ابوالفضل حیدری به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر هم علی شمسی اول شد، اکرم امین دوست مقام دوم را به خود اختصاص داد و صبا مولایی در جایگاه سوم ایستاد. همچنین این مسابقات به سر داوری محمد یاسبلاغی، داوری آیت الله حیدری، هادی ترابی و خط نگهداری منصور غلامی برگزار شد.

کد خبر 4965058

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی مسابقات تیراندازی ورزش وجوانان استان مرکزی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود.

اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند.

اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان