Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:01:24 GMT

چه روش‌هایی برای خرید شارژ وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۸۸۰

چه روش‌هایی برای خرید شارژ وجود دارد؟

در این مقاله، «همراه‌کارت» قصد دارد تمامی روش‌های خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول و رایتل را معرفی کند تا بتوانید از بین آن‌ها روش راحت‌تر را انتخاب کنید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروزه، بسیاری از ما از سیم‌کارت‌‌های اعتباری استفاده می‌کنیم؛ بنابراین خرید شارژ به یکی از نیازهای روزانه ما تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید شارژ، روش‌های مختلفی وجود دارد که احتمالا تعدادی از آن‌ها را می‌دانید و شاید از تعدادی مطلع نباشید. روش‌های ‌معرفی‌شده در این مقاله برای تمامی اپراتورهای ذکرشده معتبر است.

کدهای دستوری

یکی از روش‌های رایج خرید شارژ، استفاده از کدهای دستوری (USSD) است که هر اپراتور کد مخصوص به‌خود را دارد. برای مثال، کد دستوری همراه اول *1# است. با شماره‌گیری این کدهای دستوری و انتخاب مبلغ شارژ و واردکردن مشخصات کارت بانکی خود می‌توانید به‌راحتی شارژ بخرید.

اپلیکیشن‌های پرداخت

اپلیکیشن‌های پرداخت گزینه‌ی دیگری هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شارژ بخرید. همراه کارت یکی از این اپلیکیشن‌ها است که در آن می‌توانید اقدام به خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل کنید. امروزه به‌دلیل امنیت و سرعت درخورتوجه و چندمنظوره بودن، اپلیکیشن‌های پرداخت محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده‌اند. برای مثال، در همراه‌کارت علاوه ‌بر خرید شارژ و بسته‌ی اینترنتی از جمله خرید بسته اینترنت ایرانسل، می‌توانید کارهای روزمره‌ی بانکی خود مانند کارت به کارت و پرداخت قبوض آب و برق و گاز را نیز انجام دهید.

علاوه بر موارد گفته شده، امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو، جریمه طرح ترافیک و عوارض آزادراهی نیز در همراه کارت وجود دارد.

خرید شارژ ازطریق وب‌سایت‌ها

از دیگر روش‌های خرید شارژ اینترنتی به‌صورت مستقیم، مراجعه به وب‌سایت‌ها است که در‌این‌میان می‌توانید به سایت‌های هریک از اپراتورها یا سایت همراه‌کارت سر بزنید. نحوه‌ی شارژ معمولا به این طریق است که باید شماره‌ی تلفن‌همراه و مبلغ شارژ را انتخاب کنید و سپس ازطریق درگاه‌های بانکی پرداخت را انجام دهید.

اپلیکیشن هر اپراتور

هر اپراتوری برای ارائه‌ی خدمات به مشترکان خود معمولا اپلیکیشن دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شارژ نیز بخرید. «همراه من» و «ایرانسل من» و «رایتل من» همان‌طورکه از نامشان پیدا است، به‌ترتیب نام اپلیکیشن اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و رایتل است.

دستگاه‌های کارت‌خوان و خودپرداز

شما می‌توانید به‌صورت حضوری هم اقدام به خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و رایتل کنید. برای این منظور باید به خودپردازها (ATM) یا دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) مراجعه کنید. این روش در چند سال گذشته بیشتر استفاده می‌شد.

شارژ خودکار

شما ازطریق حساب بانکی خود می‌توانید سرویس «شارژ خودکار» را به‌صورت آنلاین فعال و بدین‌ترتیب سیم‌کارت اعتباری خود را شارژ کنید. در این روش باید مبلغ مشخصی برای شارژ سیم‌کارت خود مشخص کنید تا هر وقت اعتبار شما به آن مبلغ رسید، سیم‌کارتتان به‌صورت خودکار به‌اندازه‌ی مبلغ تعیین‌شده و ازطریق حساب بانکی انتخاب‌شده شارژ شود. تا‌به‌حال، سرویس شارژ خودکار برای مشترکان حساب‌های بانک ملت و ملی و سامان فعال شده است.

* این مطلب صرفا تبلیغاتی است و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اپلیکیشن ها همراه اول همراه کارت خرید شارژ سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی