Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بی توجهی ستاره سیتی به گارد افتخار برابر لیورپول

در دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در استادیوم اتحاد برگزار شد و سیتی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل قهرمان این فصل را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصاویری شکار شده که نشان می دهد برناردو سیلوا، هافبک تکنیکی سیتی علاقه ای به همراهی دیگر همبازیانش نداشته است.

هنگام رد شدن بازیکنان لیورپول، برناردو سیلوا تنها بازیکنی است که دست نمی زند و در حال نوشیدن بطری آب است. در واقع به نظر می رسد او به قصد چنین کاری انجام داده، زیرا آب خوردن این بازیکن تا لحظه رد شدن آخرین بازیکن لیورپول طول می کشد. بدین ترتیب برناردو سیلوا برای بازیکنان حریف دست نمی زند و این واکنش او مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

خوش آمد گویی جالب باشگاه شالکه به سانه

سانه که یکی از محصولات آکادمی باشگاه شالکه است، بین سال های 2014 تا 2016 برای تیم اول این باشگاه بازی کرد و پس از آن به منچسترسیتی رفت تا زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.

اما او در اتحاد چندان خوش شانس نبود و نتوانست در ترکیب اصلی آبی ها قرار بگیرد. او قرار بود در تابستان گذشته به بایرن بپیوندد اما مصدومیت در دیدار کامیونیتی شیلد باعث شد تا کل فصل را از دست بدهد اما سرانجام روز گذشته با باواریایی ها قرارداد امضا کرد و بعد از 4 سال به بوندس لیگا برگشت.

به همین دلیل، باشگاه شالکه عکسی از این ستاره آلمانی در دوره حضور در ولتینز آره نا را منتشر کرد و نوشت:" فوق‌العاده است که می بینیم به آلمان برگشتی، لروی سانه. در 32 بازی از 34 بازی موفق باشی!"

ساری: می دانیم حریف در دربی باانگیزه است

مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تورینو

گفت: "از آنجا که این یک دربی است، می دانیم که با تیمی با انگیزه روبرو خواهیم شد و به دلایل مختلف رسیدن به نتیجه برای تورینو بسیار مهم است. وقتی یک تیم چنین انگیزه ای داشته باشد، ما باید روش بازی حریف را خنثی کنیم و اگر اینگونه نباشد، شرایط پیچیده می شود.

قرارداد ستاره جوان آرسنال تمدید شد

پروسه تمدید قرارداد بازیکنان جوان آرسنال آغاز شده و بعد از رخ دادن این اتفاق در مورد بوکایا ساکا، امروز این باشگاه اعلام کرد قرارداد گابریل مارتینلی نیز به صورت بلندمدت تمدید شده است.

گابریل مارتینلی برزیلی که فصل قبل به آرسنال پیوست، بازیکن آینده داری نشان داده و حتی اخباری در مورد تمایل رئال مادرید نیز به خرید این بازیکن منتشر شده بود. حالا باشگاه ارسنال در راستای حفظ بازیکنان جوان خود قرارداد گابریل مارتینلی را نیز تمدید کرده است.

رفع سو تفاهم کلوپ بعد از عصبانیت

دیروز یورگن کلوپ در رابطه با سو تفاهم و عصبانیت خود در مصاحبه پس از دیدار با منچستر سیتی گفت: "من بعد از بازی حال و هوای خوبی ندارم. وقتی به رختخواب رفتم یا وقتی از خواب بلند شدم شرایط خوبی نداشتم و در ادامه در ملوود گفتم حالم خوب است. چرا؟ زیرا ما برخی چیزها را تغییر دادیم. وقتی باختید دیگر باخته اید و نباید هرگز شکست را آسان فرض کنید، اما ما زمان کمی بیشتری برای فکر کردن در مورد نتیجه می خواهیم.

مشکلی که در مصاحبه های پس از مسابقه وجود دارد این است که شما یک دقیقه بعد آمده و سپس تمام مصاحبه را انجام می دهید. در این بازی ما در لحظات مهم مغلوب شدیم و در این مقاطع سیتی از ما بهتر بود. ما یک پنالتی دادیم، روی یک اوت گل خوردیم و جو گومز را در شرایطی مقابل رحیم استرلینگ تنها گذاشتیم که هرگز نباید این اتفاق رخ بدهد.

واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی psg در پاسخ به شایعه ی انتقال به یوونتوس گفت: خیر، من در پاریس احساس خوبی دارم. در ایام تعطیلات به ایتالیا برگشتم و زمان را با خانواده گذراندم. تقریبا یک ساعت با هواپیما راه است و حالا خانواده ام به طور کامل در پاریس ساکن شده اند.

پیولی: در ایتالیا بازی آسان وجود ندارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان در مورد تساوی برابر اسپال گفت: شاید به این دلیل که ما در مورد بازی های آسان صحبت می کنیم، اما حقیقت این است که در ایتالیا بازی ساده ای وجود ندارد. در پایان امتیازات شمرده می شوند، شما باید بالاتربن میزان تلاش خود را کنید و در مورد کل تیم تصمیم گیری کنید. اکنون یک دوره مسابقات کوچک با 9 بازی آغاز می شود و هر بازی ارزش زیادی را خواهد داشت.

فرانک لمپارد افتخار می کنم سرمربی چلسی هستم

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با واتفورد در مورد انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی ماه گفت: انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی ماه افتخار کوچکی خواهد بود، اما ما در این دوره عملکرد خوبی ارائه دادیم و این یک پاداش جمعی است. یک سال است سرمربی چلسی هستم و این برایم افتخار است. انگار زمان زیادی سپری شده، اما وقت خیلی زود سپری می شود. تجربه بسیار خوبی بوده، اما کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. من روی سالهای آینده متمرکز هستم."

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان منچستر سیتی لیورپول یوونتوس PSG استفانو پیولی مائورو ایکاردی فرانک لمپارد چلسی یورگن کلوپ مائوریتسیو ساری تورینو شاکه لروی سانه پپ گواردیولا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا منچستر سیتی لیورپول یوونتوس استفانو پیولی مائورو ایکاردی فرانک لمپارد چلسی یورگن کلوپ مائوریتسیو ساری تورینو لروی سانه پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده