Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@00:54:57 GMT

قیمت جدید کولر گازی (۹۹/۴/۱۴)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۹۷۰

قیمت جدید کولر گازی (۹۹/۴/۱۴)

شایان ذکر است که قیمت کولر گازی ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف کشور تا ۱۰ درصد تفاوت قیمت داشته باشد.

قیمت روز انواع کولرهای آبی را  اینجا  بخوانید جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و قیمت تلویزیون و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت کولر گازی قیمت کولر گازی کولر قیمت کولر آبی قیمت لوازم خانگی قیمت کولر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور مسئولان شهری و صنایع پتروشیمی، بیش از ۱۰۰ دستگاه کولر گازی ساخت داخل، توسط شرکت پتروشیمی رازی به عنوان بخشی از تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی به مدارس بندر امام خمینی اهدا گردید.

امام جمعه بندر امام خمینی در این مراسم اظهار کرد: یکی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در مردم است که مصدایق آن همین اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

حجت الاسلام عبادی افزود:عزم جدی شورای راهبردی و مدیریت انقلابی آن برای خدمت به مردم است و امیدوارم عقب ماندگی‌هایی که در سالیان گذشته وجود داشته، با عزم شورای راهبردی و شرکت‌های پتروشیمی جبران شود. 

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگ، آینده و اقتدار کشور است و توجه به آموزش و پرورش در واقع توجه به آینده کشور است.

پیام برزگر افزود: شرکت‌های پتروشیمی اقدامات خوبی را برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش و رفاه دانش آموزان در سطح شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی انجام داده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: برای نخستین بار است که در بندر امام خمینی شاهد چنین اقدام ارزشمندی هستیم و ۱۰۸ کولر گازی بطور یک جا توسط شرکت پتروشیمی رازی به مدارس شهر اهدا می‌شود.

محمودی افزود: در سطح شهر بندر امام خمینی (ره) ساخت مدارس، ترمیم و بازسازی و همچنین تجهیز مدارس توسط شرکت‌های پتروشیمی در حال انجام است که نشان از اهتمام ویژه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی به مقوله آموزش و پرورش و فرهنگ بویژه در بندرامام است و صمیمانه از شرکت‌های پتروشیمی و شورای راهبردی از این بابت تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟
  • 5 کولر گازی و برقی برای مغازه
  • مرکز فروش کولر گازی کریر در ایران