Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@20:52:37 GMT

اجرای طرح "آقا حساب کردند" در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۰۱۴

به گزارش ایسنا، اسماعیل تذرو صبح امروز(۱۴ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت طرح پرداخت حساب دفتری با عنوان "آقا حساب کردند"، با حضور گروهی از خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی، همزمان با دهه کرامت در فروشگاه ‌و سوپرمارکت مواد غذایی و تره‌بار دو محله نخل پیرمرد و کوی گلستان شهر بندرعباس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح بدهی دفتری افرادی که مدت زیادی نسبت به تسویه حساب خود به فروشگاه‎ و سوپرماکت مواد غذایی مراجعه نکرده بودند، تسویه شد.

مدیرکانون های خدمت رضوی در بندرعباس یادآورشد: در این روزها که تبعات ناشی از بیماری کرونا، موجب شده تا برخی کسب و کارها از رونق بیفتد و برخی از اقشار آسیب پذیر نیز بیکار شوند، عده‌ای از خیران و جوانمردان، آستین همت بالا زده اند و به دست خادمان حرم مطهر رضوی و بی آن که نامی از خود آن‌ها برده شود، حساب‌های دفتری برخی بدهکاران و نیازمندان در سوپرمارکت‌های محلی حاشیه شهر را تسویه می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در نشست خبری گفت:  این دوره از آزمون‌ها در سه مقطع ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار و مرحله اول آن، جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور به صورت کتبی و شامل ترجمه و حسن حفظ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صاحب قرانی افزود:  نام نویسی این آزمون از طریق پایگاه  تلاوت از دوم اسفند ۱۴۰۲  آغاز شد و تا پانزدهم اسفند  ادامه داشت.

وی گفت: محل‌های برگزاری آزمون نیز در ۹۹ حوزه در سراسر کشور بدون شرط سنی برپا خواهد شد و اتباع غیر ایرانی می‌توانند در آزمون نیز ثبت‌نام کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:آزمون‌ها نیز در چهار مرحله  و مرحله دوم آزمون به صورت شفاهی دو  دو نوبت در سال انجام  می‌شود.

حجت السلام والمسلمین صاحب قرانی گفت: به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم و قبول می‌شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

 هم اکنون بیش از ۴۰ هزار حافظ بالای ۵ جز و استاد در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی