Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:39:43 GMT

مربی سابق الهلال رقیب ژاوی برای هدایت بارسا

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۰۲۴

مربی سابق الهلال رقیب ژاوی برای هدایت بارسا

یک رسانه پرتغالی خبر داد سرمربی سابق الهلال گزینه مربیگری در بارسلونا شد.

به گزارش مشرق، نشریه «رکورد» پرتغال خبر داد که جورج ژسوس، سرمربی سابق الهلال عربستان یکی از گزینه های هدایت بارسلونا در فصل آینده شد.

پیش از این برخی رسانه‌های اسپانیا مدعی شده بود ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر گزینه اصلی جانشینی ستین روی نیمکت آبی-اناری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا این روزها با هدایت ستین نتایج خوبی را نگرفته است. اکنون رئال مادرید با کسب 74 امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا با 70 امتیاز از رقابت باز مانده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم بارسلونا الهلال عربستان ژاوی ژاوی هرناندس سرمربی السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا