Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۲۲۰ هزار مددجو بهزیستی پشت نوبت برای دریافت مکسن قرار دارند که با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها اقدامات لازم برای خانه‌دار شدن این افراد آغاز شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی ربوبی، مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت حوزه مسکن در سازمان بهزیستی 126 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی با مشارکت و مساعدت شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی تحویل داده شده است اظهار کرد: در سال گذشته 14 هزار و 700 واحد تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی شد و در سه ماهه ابتدایی سال جاری نیز 3 هزا ر و 100 واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد:  طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است همزمان با هفته بهزیستی نیز 2 هزار و 100 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی به مددجویان تحویل بشود.

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با آغاز فعالیت حوزه مسکن سازمان بهزیستی از سال 1385 اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است و بسیاری از مددجویانی که فاقد مسکن بوده‌اند، صاحب خانه شدند و این فرایند ادامه دارد.

او با بیان اینکه هم‌اکنون 220 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی برای خانه‌دار شدن پشت نوبت قرار دارند، گفت: در این زمینه تلاش شده تا با امضای تفاهمنامه‌های متعدد با دستگاه‌ها و سازمانها، اقداماتی موثری برای خانه‌دار شدن افراد صورت بگیرد.

ربوبی گفت: در همین زمینه، تفاهمنامه‌ای با بنیاد مستضعفان در راستای ساخت و بازسازی واحدهای روستایی در سال 97 انجام شده است که براساس آن 20 هزار واحد روستایی ساخت و بازسازی خواهند شد.

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور گفت: همچنین تفاهمنامه‌هایی نیز با سایر ارگانها از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه، سازمان برنامه و بودجه و... به امضا رسانده‌اند که براساس آن قرار است واحدهایی ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی دریافت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ گفت: همزمان با سراسر کشور ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گلستان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در  مراسم متمرکز افتتاح 2 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان آق‌قلا اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور 2 هزار و 106 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی 9 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ گفت: سال گذشته 397 مورد تعمیرات مسکن با 80 میلیارد ریال اعتبار، 277 مورد احداث فضای جانبی با 46 میلیارد ریال، 552 مورد لوله‌کشی گاز با 56 میلیارد ریال و 19 مورد مساعدت خرید نهضت ملی مسکن با 15 میلیارد و 200 میلیون ریال در استان داشتیم.

بابایی افزود: برای هر واحد هزار و 500 میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام به صورت رایگان داده شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود سه میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ خاطرنشان کرد: در 80 درصد روستاهای استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و این آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد. امسال 500 واحد در دست احداث داریم.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان