Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@14:05:23 GMT

تبدیل رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۶۲۵

تبدیل رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی

جوان مجرب، بومی و رقیب انتخاباتی به عنوان مسئول دفتر تهران نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علی حسینی که 4 سال مسئولیت دفتر نظر افضلی نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد، به عنوان مسئول دفتر حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در تهران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی حسینی از جوانان توانمند و بومی و دارای سابقه مدیریت و مشاورت در مجلس شورای اسلامی است که علاوه بر چشیدن طعم محرومیت‌ها و مشکلات خراسان جنوبی، به قوانین داخلی مجلس و نوع پیگیری‌های مرتبط کاملا آشنا بوده و با این تجربه‌ها می‌تواند به پیگیری مشکلات مردم خراسان جنوبی کمک کند.

برخی از نمایندگان مردم شهرها و استان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی از کارمندان مجلس و نیروهای غیربومی برای این کار استفاده کردند اما خسروی ترجیح داد از نیروهای جوان و بومی استان استفاده کند.

سید علی حسینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از رقبای حسین خسروی بود. این انتصاب که به گفته برخی، از رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی تبدیل شده است، می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست