Web Analytics Made Easy - Statcounter



از اطراف باشگاه استقلال خبر می‌رسد تعدادی از اعضای این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

اعضای تیم فوتبال استقلال عصر دیروز و قبل از شروع تمرین بار دیگر تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند که شنیده می‌شود پاسخ این تست‌ها شوک جدیدی به فوتبال ایران وارد آورده است.

یکی از اطرافیان باشگاه در این مورد به میزان گفت: جواب تست هشت نفر از اعضای تیم مثبت شده و آنها مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط یک بحران جدید برای استقلال رقم خورده و سفر عصر امروز به شهر جم برای دیدار مقابل پارس جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حتی تمرین امروز تیم هم لغو شد تا به شرایط بحرانی آبی‌ها رسیدگی شود.

خلیل زاده: سفر استقلال به عسلویه را لغو می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

باشگاه استقلال تهران تمرین امروز بازیکنان تحت هدایت فرهاد مجیدی را در حالی لغو کرده است که در حال حاضر ۸ بازیکن از این تیم مشکوک ابتلا به ویروس کرونا هستند.

پس از اینکه مشخص شد بازیکنان تیم فوتبال استقلال آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به عسلویه برای رویارویی با پارس جنوبی را برگزار نمی‌کنند شایعاتی درخصوص لغو سفر آنها نیز منتشر شده است.

اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص مشکوک بودن ۸ بازیکن استقلال در ابتلا به ویروس کرونا به خبرنگار ما گفت: "دقایقی قبل من هم مانند شما این خبر را شنیدم و در حال پیگیری هستم. اگر خدایی نکرده این خبر صحت داشته باشد قطعا از سفر بازیکنان به عسلویه جلوگیری می‌کنیم."

تمرین امروز استقلال برگزار نمی‌شود

با اعلام باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان امروز (شنبه) تعطیل شد.

تیم فوتبال استقلال که امروز تهران را به مقصد جم ترک می کند تا در چارچوب هفته بیست و سوم مقابل پارس جنوبی به میدان برود، در تهران تمرین نمی کند.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرین قبل از بازی با پارس جنوبی را در تهران انجام دهند، این باشگاه اعلام کرد با عذرخواهی از اصحاب رسانه تمرین امروز آنها در تهران انجام نخواهد شد.

تیم استقلال فردا (یکشنبه) و از ساعت ۲۰:۴۵ در شهر جم به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

تکمیلی:/

تست کرونای وریا غفوری مثبت شد و بدین ترتیب کاپیتان آبی‌ها اولین بازیکنی است که بعد از تست روز گذشته ابتلای او به کرونا مسجل شده است

مسعود ریگی نیز یکی دیگر از بازیکنان مشکوک به کرونا است. این بازیکن طی روزهای گذشته لرز داشته اما در کنار سایر بازیکنان استقلال تمرین کرده است.

قرار است به زودی از بازیکنان استقلال تست مجدد کرونا گرفته شود تا حتی احتمال اضافه شدن چند استقلالی جدید در این تست وجود داشته باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی، بازیکن پیشین باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محـل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 845977 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست