Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی شهر با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در راستای کیفی سازی فعالیت های خود گام بردارند، گفت: سیاست مجلس یازدهم در حوزه فرهنگ حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

حجت الاسلام «محمد تقی نقدعلی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: قطعا سرمایه گذاری در حوزه کانون های فرهنگی و هنری سرمایه گذاری در عرصه تقویت فرهنگ و دین کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تقویت جوانان و نوجوانان را از آسیب هایی که در فضای مجازی و یا سطح جامعه در کمین آنان است، مصون می کند.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کیفی سازی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری باید در دستور کار مسئولان امر باشد چرا که بسیاری از فعالیت های دینی و فرهنگی که در حال حاضر در کشور انجام می شود، صوری است؛ به همین دلیل باید کانون ها در این عرصه جدی وارد شوند و در راستای مسایل اعتقادی و بنیادی گام بردارند. این مسئولیت در این حوزه متوجه کانون هاست و امیدواریم در این زمینه کانون ها عقب ماندگی ای را که کشور به آن دچار است، جبران کنند.

 

وی تصریح کرد: مدیریت معقول فضای مجازی به دور از هرگونه افراط و تفریط باید در دستور کار مسئولان باشد کانون ها نیز برای اینکه جوانان و نوجوانان کمتر به مسایلی که در فضای مجازی وجود دارد، رجوع کنند، فعالیت های خود را متنوع و جذاب کنند.

 

نقدعلی تصریح کرد: با این گونه فعالیت ها ما می توانیم آفت هایی را که به اعتقاد، اخلاق و دین جامعه لطمه می زنند، از سطح جامعه دور کنیم و مسایل اعتقادی و بنیادی را سامان ببخشیم؛ در عین حال پایه های فکری و اعتقادی جوانان را نیز تقویت کنیم.

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست حمایتی مجلس از عرصه فرهنگ و دین در راستای تقویت کانون های فرهنگی و هنری سیاست حمایتی خواهد بود البته ما معتقدیم بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی جامعه ریشه در ضعف اقتصادی و نقصان های اقتصادی جامعه دارد. ما باید در ابتدا بحث معیشت و اشتغال جامعه را سامان ببخشیم، در پرتوی این بسیاری از معضلات فرهنگی نیز حل می شوند.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خواهد بود، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز اولویت های مجلس را اقتصادی و فرهنگی عنوان کردند، علی القاعده سیاست ما حل مشکلات اقتصادی، حمایت از فعالیت های فرهنگی و دینی و همچنین رفع تنگناهای موجود در دو حوزه خواهد بود./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد مجلس کانون های فرهنگی و هنری هنری مساجد فعالیت ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است