Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: به مدیران ادارات دولتی، شرکت‌ها و مدیران واحد‌های تولیدی ابلاغ شده است که افراد مبتلا به کرونا از مرخصی استعلاجی استفاده و از حضور در محل کار خودداری کنند.

حبیبی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان هم موظف است کارمندان و کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند به مدیریت دستگاه اجرایی و مدیر واحد تولید معرفی کند تا اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مدت زمانی که بیماران کرونایی باید در قرنطینه خانگی خانگی باشند حداقل ۱۴ روز است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با بیان اینکه حدود ۱۶۰ هزار کارگر در واحد‌های تولیدی و صنفی و ۳۰ هزار کارمند در دستگاه‌های اداری و دولتی استان مشغول به خدمت هستند، افزود: توجه به سلامت آن‌ها باید اولویت اول مدیران و مسوولان استان باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا پیشگیری از کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد

دکتر محمد جمالو افزود: ما با یک آلودگی جسمی، روانی و اجتماعی که هم پیش رونده و هم عود کننده است، روبرو هستیم که رهایی از آن بسیار دشوار است، لذا باید تلاش کنیم کسی وارد این بلیه خانمان سوز نشود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ارزشمند این چنینی در همین راستا است تا بتوانیم از ظرفیت هنر در پیشگیری از اعتیاد استفاده کنیم.

جمالو بیان کرد: در دنیای امروز که پر از محتواست و ذهن انسان‌ها در حال فراگیری است، حتما ظرفیت هنر می‌تواند در بهترین شرایط، فراگیری را برای آنان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: همچنین رساندن یک پیام کافی نیست بلکه ایجاد باورمندی در بین فرزندانمان خیلی مهم است به ویژه در آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد باید این امر ایجاد شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: هر زمان از زبان هنر استفاده کردیم، بیشترین موفقیت را کسب کردیم لذا باید مهمترین آموزه‌ها را با زبان آهنگین و شاعرانه در بین اذهان همه ایرانیان ایجاد کنیم.

جمالو تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مضامین بسیار ارزشمند «پیشگیری از اعتیاد» را به جوانان و نوجوانان  ارائه کنیم، حتما باید از ظرفیت هنر به ویژه «ظرفیت ارزشمند شعر فارسی» استفاده کنیم که این جشنواره گام محکمی در این راستا خواهد بود.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره یک ریل گذاری اثرگذار است تا افراد با آموزه های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پایان اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای آموزش مهارت‌های ده گانه زندگی از جمله تصمیم گیری، حل مسئله، ارتباط موثر، خودآگاهی، مدیریت خشم، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، همدلی و مدیریت استرس، بسیار موثر است و اگر کسی این مهارت‌ها را فرابگیرد، کمتر به سمت اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران