Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: میزان تردد در ایام تولد امام رضا (ع) ۱۵ درصد نسبت به روز‌های عادی افزایش داشته است. 
او افزود: این ترافیک و تردد درون استانی بوده و از خارج از استان افزایشی نداشته‌ایم.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های استان عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ امیدوار در خصوص سوانح جاده‌ای بیان کرد: روز گذشته در خراسان رضوی با افزایش تصادفات مواجه بودیم و روز خونینی داشتیم.
او تصریح کرد: طی این مدت ۹ تصادف جرحی با ۱۸ مجروح و چهار فقره تصادف فوتی با هفت کشته در جاده‌های استان رخ داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشتر این تصادفات در مسیر‌های تفرجگاهی و فرعی به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی رخ داده است.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک سنگین میلاد امام رضا پلیس راه تصادفات جاده ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر پنجشنبه در آیین شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد اظهار کرد: طی این مدت متوسط بهره‌برداری از مراکز اقامت رسمی و موقت و اضطراری ۳۶ درصد بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز استان در سال ،۱۴۰۰، ۷۴ نقطه بوده است افزود: این نقاط اکنون با تلاش مسوولان به ۱۹ نقطه کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: با توجه و اهتمام رییس جمهور مجموعه مصوبات کارگروه ملی زیارت به عنوان مصوبات دائمی تلقی و ابلاغ شد.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: بین مسئولان استان وحدت و همکاری و انسجام بسیار خوبی در سطوح مختلف برقرار است.

یعقوبعلی نظری افزود: در خراسان رضوی ظرفیت اجرایی مردمی و حاکمیتی خوب و تجارب ارزنده ای پای کار است و همین موضوع باعث شد که با وجود ورود بیش از۱۲ و نیم میلیون نفر به استان با هیچ مشکلی مواجه نشویم.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز با بیان اینکه گفت: این استان رتبه نخست حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و رتبه دوم بخش هوایی را کشور را کسب کرده است، افزود: طبق آمار ۲۵ میلیون و ۸۲۴ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد رشد داشت، همچنین تلفات جاده‌ای امسال ۱۵ درصد و تصادفات ۲۶ درصد کاهش داشته است.

سید جواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۹ بازارچه با بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع دستی در ۱۸ شهرستان استان برپا شد و طی این مدت ۴۰۰ هزار نفر از موزه های استان بازدید کردند.

سرهنگ هادی امیدوار، رییس پلیس راهور خراسان رضوی نیز گفت: در ایام شب‌های قدر، پنج میلیون نفر به حرم مطهر رضوی مشرف شدند که این تعداد جمعیت به خوبی و بدون مشکل مدیریت شد.

آیین شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد با حضور مسوولان ارشد خراسان رضوی و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس