Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@00:45:00 GMT

سرمربی ماشین سازی به نشست خبری نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۷۱۶

سرمربی ماشین سازی به نشست خبری نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، شاگردان رضا مهاجری برای انجام بازی هفته بیست وسوم لیگ‌برتر مقابل نفت مسجد سلیمان، بعد از ظهر امروز راهی اهواز خواهند شد.

به‌دلیل عدم تطبیق برنامه سفر تیم ماشین سازی با زمان نشست خبری پیش از بازی، رضا مهاجری سرمربی سبزپوشان در این نشست حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز نشست خبری رضا مهاجری هفته بیست و سوم ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو