Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش حقیقی در جدیدترین فعالیت خود سراغ تولید سریالی با موضوع شهدای غواص لشکر ۲۱ امام رضا(ع) رفته است.

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما قصد دارد سریالی با موضوع شهدای غواص لشکر ۲۱ امام رضا (ع) خراسان و نقش آن‌ها در عملیات‌های کربلای چهار وپنج را تهیه کند.

این سریال در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگارش فیلمنامه این سریال بر عهده ناصر مولوی وردنجانی و کارگردانی آن را هادی حاجتمند بر عهده دارد.

در بخش پژوهش فیلمنامه این مجموعه که با حساسیت بالایی انجام شده، از کتاب‌های "حماسه یاسین" و "روایت دلبری" همچنین از خاطرات همرزمان و غواصان جامانده از خیل دوستان شهیدشان بهره برده شده  است از سویی به جز پرداختن به برخی واقعیت‌ها، در طول اثر نام تمام شهدای غواص برده خواهد شد.

فرماندهی لشکر ۲۱امام رضا علیه السلام خراسان در دوران دفاع مقدس بر عهده سرداراسماعیل قاآنی بوده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیاوش حقیقی مرکز سیمای استان های رسانه ملی شهدای غواص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...

به گزارش همشهری آنلاین، جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» در گفتوگو با محمدحسین امیدی مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش درباره سریالش که این روزها در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود، بیان کرد: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده بود که متعلق به اچ بی او بود.

او با اشاره به ساخت فصل های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کار کردن شرایط خود را می طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی کند و شاید تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان که در کشور فعالیت می کند و تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعا سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می دهد. به هر حال سریال سازی در ایران بسیار سخت شده است و ساخت فصل های بعدی کارها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول یک کار می سازد بماند. در واقع جاودانه ماندن اثر مهم تر است.

این تهیه کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند مثلا می توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت های «افعی تهران» است.

او درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می تواند مثل یک سوپرمارکت باشد و باید تنوع داشته باشد، به نوعی یک سبد کالایی باشد که کسی که اشتراک خریداری می کند بتواند پروژه های مختلف را ببیند.

وی که تهیه کنندگی سریال «غریبه» را هم بر عهده دارد در این باره گفت: من همزمان سریالی هم در تلویزیون می سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است که این روزها در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم خیلی کار خوبی خواهد شد و تصمیم گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

کد خبر 845981 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...