Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:14:12 GMT

نتانیاهو باز هم تهدید به انحلال دولت کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۱۹۱

نتانیاهو باز هم تهدید به انحلال دولت کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجددا ائتلاف آبی - سفید به رهبری بنی گانتس را تهدید به انحلال دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده که اگر ائتلاف آبی سفید با تصویب بودجه یک ساله برای دولت طی یک هفته آینده مخالفت کند، دولت ائتلافی را منحل کرده و انتخابات زودهنگام را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب بودجه دولت جدیدترین بحران و اختلاف بین دو طرف دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی یعنی نتانیاهو و گانتس است.گانتس درصدد است تا تأیید طرح الحاق را مشروط به تصویب بودجه دوساله دولت اسرائیل کند. نتانیاهو خواهان آن است که بودجه اسرائیل فقط برای سال آتی تدوین و تصویب شود اما بنی‌گانتس اصرار دارد که باید بودجه برای دو سال آتی تصویب شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قبل از این دو طرف بر سر طرح الحاق کرانه باختری و زمان و شیوه اجرای آن هم با هم اختلاف نظر داشتند و نتانیاهو سر این مساله هم بارها تهدید به انحلال دولت و برگزاری انتخابات جدید کرده بود.

نتانیاهو و گانتس دو هفته پیش برای بررسی تصویب بودجه دولت به مدت یک سال با هم دیدار کردند، این در حالی است که طبق توافق قبلی قرار بود بودجه دوساله تصویب شود. این جلسه بدون هرگونه توافقی در مورد بودجه پایان یافت.

گانتس اکنون با بحرانی جدی دست و پنجه نرم می‌کند، زیرا در صورت موافقت با بودجه یک ساله، این احتمال وجود دارد که ائتلاف دولتی ظرف مدت ۹ ماه منحل شود. این در حالی است که این طرح مورد تایید کامل وزارت دارایی نیز هست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل نتانياهو تصویب بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد