Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:51:12 GMT

هرمزگان گرمتر می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۱۹۲

هرمزگان گرمتر می شود

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه  دمای هوای استان تا نیمه هفته جاری، بین یک تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت: شرایط دریا جهت رفت وآمدهای دریایی در محدوده هرمزگان مساعد پیش بینی می‌شود.

به گزارش جماران، کیانوش عارفی با بیان اینکه دمای هوای استان هرمزگان تا نیمه هفته جاری، بین یک تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت:در ساعت ابتدایی صبح در سه روز آینده مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب سواحل و جزایر خلیج فارس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: شرایط دریا جهت رفت وآمدهای دریایی در محدوده هرمزگان مساعد پیش بینی می‌شود اما در نیمه غربی خلیج فارس افزایش سرعت بادهای شمال غربی سبب مواج شدن این مناطق دریایی می‌شود.

معاون هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: شناورهای سبک و صیادی از رفت وآمد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری نمایند و تمهیدات لازم جهت رفتن ایمن سایر شناورهای  در این منطقه صورت پذیرد.

عارفی ادامه داد: تداوم وزش این باد تا صبح فردا یکشنبه پیش بینی می‌شود. 

وی گفت: ساعت بعد از ظهر امروز شنبه در ارتفاعات هرمزگان (بیشترارتفاعات شرقی) رشد و افزایش ابر رخ خواهدداد و وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دمای هوای هرمزگان هوای هرمزگان گرمای هرمزگان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 6085459 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد
  • باد و باران در راه مازندران