Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان تشدید می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید حسن حسینی ظهر امروز در بازدید از تاسیسات گردشگری استان مرکزی اظهار کرد: طی بازدید تیم نظارتی اداره کل میراث فرهنگی استان در روز گذشته از واحدهای گردشگری و پذیرایی بین راهی از محور خمین یک واحد خانه مسافر به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به مدت یک ماه تعلیق شد و همچنین به یک واحد پذیرایی بین راهی تذکر کتبی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حسینی افزود: بدین منظور شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری ابلاغ شده است. 
وی ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان، خصوصاً در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است و  مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش همه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم کرده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 620 بازدید ویژه در قالب  ۳۶ تیم نظارتی از تاسیسات گردشگری سطح استان انجام شده است

 

 معاون گردشگری استان مرکزی گفت: کارشناسان حوزه گردشگری این استان بر اجرای موارد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نظارت دقیق خواهند داشت. 
 معاون گردشگری استان مرکزی یادآور شد: از ابتدای سال جاری  تا کنون بیش از 620 بازدید ویژه در قالب  ۳۶ تیم نظارتی از تاسیسات گردشگری سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی استان مرکزی تعلیق گردشگری استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان