Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داوود راهزادی اظهار کرد: با وجود تمامی تدابیر و تلاش‌های صورت‌گرفته، مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد رو به رشد بوده و به منظور جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی، قطع برق ادارات دولتی در ساعات اوج بار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد مشترکان عمومی در استان ۱۲ هزار و ۵۳۵ مورد است که از این تعداد حدود ۱۵۰۰ مشترک دستگاه‌های دولتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌ای از سوی این شرکت، از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان خواسته شده از مصرف بی‌رویه برق خودداری شود و دستگاه‌های سرمایشی آنان در ساعات غیرضرور خاموش باشد.

راهزادی گفت: کارشناسان مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان نظارت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اداری در این استان به طور بسیار زیادی از وسایل برقی پرمصرف مانند کولر گازی و اسپلیت‌ استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زنگ خطر افزایش مصرف برق در این استان به صدا درآمده و در این مورد باید مشترکین برای مدیریت مصرف برق تمهیدات جدی‌تری در نظر بگیرند.

راهزادی ادامه داد: میزان مصرف برق در این استان طی ساعات اوج بار از مرز ۴۱۰ مگاوات گذشته است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۶ درصدی داشته است.

وی ابراز کرد: سهم دستگاه‌های اداری کهگیلویه و بویراحمد از این میزان به بیش از ۱۰۰ مگاوات می‌رسد.

راهزادی از مدیران دستگاه‌های اداری در کهگیلویه و بویراحمد خواست درخواست‌های مراجعان خود را تا قبل از ساعات ۱۳ هر روز پاسخ دهند و اقدام به خاموش کردن وسایل برقی خود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین برای حدود ۲ هزار مشترک کشاورزی و صنعتی در این استان طی ساعات اوج بار خاموشی در نظر گرفته شده که برق این مشترکین بر اساس تفاهم‌نامه‌های صورت‌گرفته از ساعت ۱۲ تا ۱۶ هر روز قطع می‌شود.

وی تاکید کرد: برق این مشترکین تا پانزدهم شهریور سال ۹۹ روزانه به مدت ۴ ساعت قطع می‌شود تا بتوان با مدیریت مصرف از خاموشی‌ها جلوگیری کرد.

تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۵ هزار مورد است که حدود ۲۱۰ هزار از این تعداد مشترکین برق روستایی هستند.

کد خبر 527841 برچسب‌ها استان کهگیلویه برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست