Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم زارع شنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهداف و شرح وظایفی که برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی شده با امکانات موجود قابل قیاس نیست.

 نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دولت و حوزه‌های مختلف باید ازلحاظ اعتباری و بودجه‌ای و نیز با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه به این دانشگاه یاری رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با بیان اینکه  زیرساخت لازم پیوند دانشگاه فنی و حرفه‌ای با مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری فراهم است، افزود:  در صورتی که ارتباط مناسبی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود، بر ایجاد اشتغال پایدار درجامعه، افزایش ارزش افزوده در حوزه‌های مختلف تولیدی، بهره‌وری و هم افزایی در رونق تولید نیز تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی دانشگاه‌ها می‌توانند با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام شوند و با مدیریت یکپارچه اهداف آکادمیک را دنبال کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: یکی از دغدغه‌های موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در حوزه تغذیه دانشجویی و افزایش اعتبارات عمرانی است که این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۴هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اند، عنوان کرد: در چند سال گذشته ارتباطات خوبی بین حوزه صنعت و دانشگاه ایجاد شده است و این مهم برای تاثیرگذاری بیشتر، نیازمند برنامه‌ریزی استراتژیک و هماهنگ در سطح کلان است.

محمد جامعی افزود: ایجاد مرکز رشد و کانون خلاقیت و نوآوری در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز به عنوان مرکز معین دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، راه‌اندازی مجمع نیک اندیشان اشتغال، مهارت و کارآفرینی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اعضای هیئت علمی در صنایع، حضور در کارگروه‌های تخصصی فعالان عرصه صنعت از جمله اتاق بازرگانی و اصناف و همچنین دعوت از بزرگان صنایع و صنوف فارس در اتاق های فکر دانشگاه از برنامه‌های شاخص این دانشگاه در زمینه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی رحیم زارع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی رحیم زارع کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فارس وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی رحیم زارع کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فارس دانشگاه فنی و حرفه ای مجلس شورای اسلامی صنعت و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آستانه اشرفیه

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۵ فروردین با سفر به شهرستان آستانه اشرفیه ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت سلطان آقا سیدجلال الدین اشرف(ع) برادر حضرت امام رضا(ع) حضور یافت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059214 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده
  • سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آستانه اشرفیه
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس