Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون مقدمات و زیرساخت‌های اعزام زائران عتبات عالیات از استان فراهم شده و پس از کاهش شیوع کرونا ثبت نام‌ و اعزام‌ها انجام می‌شود. - اخبار استانها -

محمدرضا ندیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به لغو حج تمتع زائران ایرانی به سبب کرونا اظهار داشت: حجاج آذربایجان ‌غربی که اقدام به تکمیل ثبت نام خود کرده بودند می‌توانند با همان کاروان‌ها و مدیران ثبتی نامی در سال آینده به حج مشرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هزینه سفر در سال آینده افزایش چندانی نمی‌یابد تصریح کرد: برای هر زائر نیز مبلغ سه هزار دلار هزینه ارزی در نظر گرفته شده است.

960 میلیارد ریال کمک مردمی در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جمع‌آوری شدهمه مردم استان سمنان می‌توانند در بازسازی عتبات عالیات سهیم شوند

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان ‌غربی افزود: امسال تعدادی از ودیعه‌گذاران حج تمتع به‌خاطر شیوع ویروس کرونا ثبت نام نکردند و حجاج دیگری جایگزین شدند.

وی در ادامه گفت: اگر شرایط کرونایی به حالت قابل قبول بازگشته و فروکش کند، ثبت‌نام‌ها و اعزام‌های عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی از سرگیری می‌شود.

ندیری اظهار داشت: خوشبختانه مقدمات و زیرساخت های لازم برای اعزام زائران آماده است و در یک فرصت مناسب این اعزام‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... برگزاری نخستین هم‌اندیشی بررسی نیازسنجی زائران عتبات رئیس سازمان حج خبر داد: برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به عتبات عراق و سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعزام زائران عتبات عالیات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره