Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی امیدوار است که در برابر سپاهان بازی خوبی ارائه دهند.

طرفداری - خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که جدایی‌اش از سپاهان با خواسته خود او صورت گرفته است.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد آخرین وضعیت سایپا بعد از تساوی برابر استقلال گفت:

شرایط تیم ما خوب است. در بازی با استقلال هم در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، ولی در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر به گل برسیم، ولی در مجموع فکر می‌کنم تساوی برابر استقلال عادلانه بود. حالا هم خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپ با بیان اینکه سپاهان تیم قدرتمندی است، خاطر نشان کرد:

بازی با سپاهان به مراتب نسبت به بازی برابر استقلال سخت‌تر است. آنها بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارند و روی توپ‌های هوایی هم خطرناک هستند. از همه مهمتر اینکه یک مربی باتجربه مثل امیر قلعه‌نویی دارند. ما مثل بازی با استقلال برای برد وارد زمین می‌شویم و امیدوارم در زمین خودمان نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد جدایی‌اش از سپاهان و اینکه آیا باشگاه اصفهانی تمایل به ادامه همکاری با او نداشت، تصریح کرد:

جدایی از سپاهان با خواسته خودم بود و این موضوع هم دلیل داشت. سپاهان مثل تراکتور جزو تیم‌هایی است که دوست‌شان دارم و هواداران این تیم هم همیشه به من لطف داشته‌اند. جدایی از این تیم دلایلی داشت که الان دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره تقابل با استنلی کی‌روش مهاجم سپاهان اظهار داشت:

بازی برابر کی‌روش و مهار این مهاجم برای هر مدافعی سخت است. کی‌روش خیلی خوب سر می‌زند، خوب شوت می‌زند، در کنترل توپ هم بازیکن توانمندی است و 90 درصد خصوصیات یک مهاجم خوب را دارد. کی‌روش جزو بازیکنانی است که رابطه خوبی با او دارم، در مجموع ارتباط من با مهاجمان خوب است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه 2-3 در یک بازی جذاب و تماشایی به پیروزی برسد و یک پیروزی شیرین و مهم را به دست آورد. 

لوکاس واسکز پس از پایان بازی مدعی شد که در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی، بازیکنان این تیم به یکدیگر گفتند که باید برای پیروزی تلاش کنند و تسلیم نشوند و همین جملات به خوبی دی ان ای رئال مادرید را نشان می‌دهد که حالا یک گام بزرگ به سمت قهرمانی برداشته است. 

شاگردان کارلو آنچلوتی شخصیت قهرمان خودشان را در این بازی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که می‌توانند در شرایط سخت مقاومت کنند و ماه آوریلی فراموش نشدنی و تکرار نشدنی را برای هواداران این تیم رقم زدند.

اتحاد و حمایت کم نظیر بازیکنان

برناردو سیلوا پس از بازی برگشت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت:« آنها سبک بسیار متفاوتی با ما داشتند و کنترل کردن‌شان خیلی دشوار بود چون بهترین تیم دنیا و پادشاه این رقابت‌ها هستند و ما احترام بسیار زیادی برای آنها قائل هستیم.»

این ستاره پرتغالی کیفیت فردی بازیکنان رئال را تحسین کرد اما نباید از ویژگی دیگری که باعث شده است آنها سالی رویایی داشته باشند چشم‌پوشی کرد. رختکن رئال مادرید که به خوبی از اهمیت این بازی آگاه بود هرگز تسلیم نشد. همه آنها بیشتر از خودشان به موفقیت هم تیمی‌هایشان فکر کردند. 

آنچلوتی درباره جو تیمش اظهار داشت:« من جوی که ما در باشگاه و رختکن داریم را بسیار دوست داریم. این روحیه قدرتمند تیمی باعث موفقیت است. ما فوتبالی خوب، منسجم و با ایده‌های مشخص را در زمین ارائه می‌کنیم.»

این مربی ایتالیایی به همراه دیگر دستیارانش از همان روز اول کاری کرد که بازیکنانش در والدیباس عرق بریزند و امیدوار بود که در بهترین شرایط ممکن به این مقطع از فصل برسند و همین اتفاق هم رخ داد و همه بازیکنان با تمام توان در زمین حضور دارند. 

این اتحاد به این معناست که تک تک این بازیکنان در مقطعی از فصل برای این تیم مهم بوده‌اند. بازیکنان بسیار خوب که در مسیری مشخص و یکسان در حال حرکت است و این موضوعی است که بیشتر از هر ویژگی فردی در دنیای فوتبال اهمیت دارد. 

مثال: لوکاس واسکز 32 ساله فوتبالی است که رئال می‌داند چطور می‌تواند روی او حساب کند، بازیکنی که با تمام وجود در زمین تلاش می‌کند. کار او فراتر از توانایی ورزشی است چون نقشی مهم و کلیدی را در رختکن رئال مادرید ایفا می‌کند. 

صحبت آنها پیش از ضربات پنالتی برابر سیتی نشانگر اهمیت حضور چنین بازیکنانی در این گروه سالم است و این تنها مثال نیست. ناچو که فصل خیلی خوبی هم نداشته است، برابر سیتی عالی بود. خوسلو هم در بسیاری از دیدارها عالی ظاهر شده و براهیم دیاز نقش مهمی را برای رئال ایفا کرده است. بنابراین همه 23 بازیکن رئال مادرید در واقع خانواده‌ای با تعهد و انسجامی هستند که در کمتر تیمی دیده می‌شود.

شکاف بارسا

اشتباه ژوائو کانسلو بار دیگر باعث شد که بارسلونا تاوان سختی بدهد. او در برابر پاری سن ژرمن اشتباهی نابخشودنی برای بازیکنی در این سطح مرتکب شد اما تعداد این اشتباهات در بازی برابر رئال مادرید دو برابر شد و او دو اشتباه مرگبار داشت. 

اول از همه به واسکز اجازه داد که به راحتی در صحنه‌ای که منجر به پنالتی و 1-1 شدن بازی شد از او عبور کند و سپس فراموش کرد که وظیفه‌اش دفاع کردن است و به این بازیکن اجازه داد که به راحتی از پشتش فرار کند و توپ را به تور دروازه بدوزد. 

پس از بازی برابر پی اس جی بود که او مدعی شد که به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده نتوانسته است تا صبح بخوابد، اشتباهی که از آنها درس نگرفت و بار دیگر همان مشکلات را در برنابئو به وجود آورد. 

کانسلو که هنوز بازیکن منچسترسیتی به حساب می‌آید و امیدوار بود که فصل آینده به صورت دائمی به بارسلونا ملحق شود، یکی از بدترین بازی‌ها در طول دوران فوتبالش را انجام داد. او به شکافی بزرگی در بین شاگردان ژاوی تبدیل شد و رئال هم با استفاده از همین نقطه ضعف به سختی آنها را تنبیه کرد. 

اشتباهات عجیب در تصمیم گیری و عدم توجه او به شرایط باعث شد که عملا رقابت برای قهرمانی لالیگا برای این تیم به پایان برسد. او این توانایی را داشت که با گل‌ها و پاس گل‌هایش امتیازاتی را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما در عین حال سه امتیاز را هم در ال‌کلاسیکوی برگشت از تیمش گرفت.

نبرد اشتباهات

فینال سوپرجام تاثیر زیادی روی ال‌کلاسیکوی برگشت در لالیگا داشت. سبک دفاعی به کار گرفته شده توسط ژاوی در آن روز در واقع هدیه‌ای برای بازیکنان سریع رئال مادرید بود که توانست مهارت‌هایشان را با استفاده از فضای پشت سر مدافعان حریف به نمایش بگذارند. 

بارسا سعی کرد این سبک را کنار بگذارد اما فشار زیاد این تیم باعث نشد که رئال مادرید هراسان شود. یازده بازیکن منتخب کارلو آنچلوتی به این تیم اجازه داد که توپ را به آسانی به گردش دربیاورد. بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و جود بلینگام که می‌دانند چطور نیازهای هم تیمی‌هایشان را متوجه شوند، درک محیطی خوبی دارند و می‌توانند پاس‌هایی ارسال کنند که ساختار دفاعی حریف را بهم بریزد. 

ال‌کلاسیکو همیشه بازی خاصی است. مهم نیست که دو تیم در چه شرایطی قدم به این بازی بگذارند، آنها همیشه به یکدیگر نیاز دارند و نباید از جنبه احساسی این دیدار هم عبور کرد. چیزی که در این بازی مهم است به حدی ارزشمند و بزرگ است که باعث می‌شود مسائل دیگ بی‌اهمیت جلوه کند. 

رئال مادرید در ابتدا اشتباهاتی روی گلی که دریافت کرد داشت و بارسلونا هم دو گل را که هر دو روی اشتباه کانسلو بود به حریف تقدیم کرد و همچین نباید از اشتباه کوبارسی گذاشت که در محوطه جریمه برخوردی بی‌دلیل با واسکز داشت. 

اگر در چنین دیدارهایی تا این حد اشتباه کنید، طبیعی است که زمین را با شکستی تلخ ترک کنید و با ناامیدی و یاس راهی رختکن شوید.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر
  • بیرانوند باید بداند پرسپولیس مال او نیست