Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-25@12:05:02 GMT

نامه موسوی خوئینی‌ها آغاز «فتنه جدید» است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۱۷۹

نامه موسوی خوئینی‌ها آغاز «فتنه جدید» است

حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس رفعتی نائینی" استاد درس خارج حوزه علمیه قم در مصاحبه با خبرگزاری رسا پیرامون نامه موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب گفته است: امثال آقای موسوی خوئینی‌ها مجبور هستند برای این که انتقادات به خودشان را کاهش داده و رویگردانی مردم نسبت به جناحشان را قدری التیام بخشند؛ فرافکنی کرده و مشکلات را به سوی دیگری آدرس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین دولت تدبیر و امید و دستگاه اجرایی را مقصر اصلی به وجود آمدن مشکلات کنونی کشور خواند و اضافه کرد: «قوه قضاییه یک سال دیگر باید تمامی افرادی که به خاطر داشتن پست و مسؤولیت از مصونیت برخوردار هستند پای میز محاکمه بکشاند، نه فقط به خاطر فساد، بلکه به خاطر ضعف در عملکرد، زیرا کسی که در عملکرد و تدبیر دچار ضعف است، نباید قدرت را به دست بگیرد.»

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی با بیان اینکه امثال آقای موسوی خوئینی‌ها و همراهانش بار مسؤولیت و مشکلات را به گردن نهادهای عالی نظام می‌اندازند تا مقصر را کس دیگری جلوه دهند، خاطرنشان کرد: نامه نگاری آقای موسوی خوئینی‌ها یک نوع حرکت براندازانه است؛ این مسأله آغاز فتنه‌ای همچون فتنه ۸۸ قلمداد می‌شود، با این تفاوت که رمز حرکت و فتنه ۸۸ کلید واژه «تقلب» بود و رمز فتنه جدید همین نامه‌نگاری آقای موسوی خوئینی‌ها است. 

*عده‌ای به صحّت این تحلیل حجت‌الاسلام رفعتی اذعان دارند که نامه موسوی‌خوئینی‌ها؛ به سبک نامه‌های فتنه‌گران سال ۸۸ آغازگر یک فتنه جدید است.

فتنه‌ای که ستاد جریان سیاسی خاص قریب به ۱۰ سال برای آن برنامه‌ریزی و زمینه‌چینی کرده است و تاکنون شاهد دو پیش‌لرزه‌اش در دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ نیز بوده‌ایم. یک اعتراض ظالمانه و خونبار که بر مشکلات اقتصادی ناشی از مدیریت اصلاح‌طلبان ابتنا دارد و امثال موسوی‌خوئینی‌ها نیز با رصد افزایش مشقّت مردم در راستای همین مشکلات است که اقدام به ارسال نامه سرگشاده برای رهبری نظام کرد.

نامه سرگشاده‌ای که برخی محافل تحلیلی معتقدند مخاطب اصلی آن نه رهبری نظام که مردم بودند با این ۲ پیام که اولا اوضاع درست نمی‌شود و ثانیا مقصّر رهبری است! 

بدیهیست که نتیجه ریاضی این ۲ عبارت یا همان روح اصلی نامه خوئینی‌ها نیز آغاز فتنه خیابانی علیه نظام اسلامی برای حل کردن مشکلات لاینحل! و همان نکته‌ایست که حجت‌الاسلام رفعتی نیز به آن اشاره کرده است.

لازم به تأکید است که راه خروج از احتمال این فتنه؛ روشنگری خواص، بیان واقعیت‌ها و مثبتات اقتصادی کشور و تأکید بر اهمیت صندوق رأی بعنوان شاهراه حل مشکلات است.

نخبگان باید به مردم بگویند که راه اعتراض خیابانی؛ جز به ناکجا ختم نخواهد شد.

منبع: مشرق

اطلاعات تکميلي روتیتر: استاد درس خارج حوزه:

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: آقای موسوی خوئینی ها حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد