Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز آن چیزی که باید در اولویت کاری همه مسئولین باشد رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و جنگ با فقر است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از ۴ پروژه محرومیت زدایی کمیجان گفت: خوشبختانه ایران اسلامی محل تجمع نعمت های بزرگ الهی است که در رأس این نعمت‌ها، نعمت بزرگ ولایت‌فقیه است که همواره در طول این چهل سال توانسته در پیچ‌های تاریخی و حساسی کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: در کنار نعمت بزرگ ولایت‌فقیه داشتن ملت قهرمان با اراده‌های قوی، وحدت و هم‌افزایی میان مسئولان و وجود نعمت‌های خدادادی همچون آب، برق، گاز، معادن، نفت و کشاورزی از جمله دیگر نعمت ها است که ایران اسلامی را نسبت به سایر کشورها برتر کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز آن چیزی که باید در اولویت کاری همه مسئولین باشد رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و جنگ با فقر است افزود: علیرغم اینکه دشمنان فشارهای زیادی را با تحریم ها علیه ایران اعمال کرده اند اما با حضور و در میدان بودن ملت خوشبختانه کشور در یک نشاط و شادابی قرار دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای رفع آنها بکوشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی در روستاها می‌تواند مناطق کم برخوردار را از وضعیت فعلی نجات دهد افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در طول این چند دهه اخیر نشان داده‌اند که اگر اراده‌ها را به کارگیریم می توانیم سخنی ها را به راحتی تبدیل کنیم.

کریمی اضافه کرد: خوشبختانه در طول بیماری کرونا اقدامات و تلاش های ارزنده ای توسط اقشار مختلف جامعه و به خصوص مدافعات سلامت و گروه های جهادی انجام شده که نمره بسیار قابل قبولی برای ایران اسلامی در عرصه خدمت رسانی توام با عزت و کرامت به ثبت رساند که قابل تقدیر است و باید ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: یک موضوع مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند بحث تحول است و تحول به این معناست که همواره برای رشد و تعالی در حرکت باشیم و این باید در عرصه های مختلف ایجاد شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایجاد تحول یکی از پیش زمینه های ساخت تمدن اسلامی است و خوشبختانه این تحول با تشکیل نظام اسلامی آغاز شده و تا تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نعمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصلاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی گزارشات مردمی و همیاران محیط‌زیست مبنی بر حضور گروهی شکارچی در منطقه حفاظت‌شده قره چغه موضوع به‌فوریت در دستور کار محیط‌بانان این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان با اشاره به اینکه گروه شکارچیان بااطلاع از حضور محیط‌بانان از محل متواری شده بودند، افزود: خوشبختانه یک شکارچی به همراه ۲ لاشه قوچ وحشی به دستور مقام قضائی بازداشت و پس از تکمیل پرونده به دادگستری تحویل شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه افراد این گروه شناسایی و تحت پیگرد قضائی هستند.

اصلاحی اول بهار را فصل زایش حیات‌وحش خواند که زمان بسیار حساسی برای محیط‌زیست خواهد بود و تأکید کرد: گردشگران باید این موضوع را مدنظر قرار دهند و از ورود به مناطق حساس که زیستگاه گونه‌های جانوری بوده به علت ایجاد تنش برای حیوانات در زمان زایش خودداری کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان با بیان اینکه گونه‌های کل بز، میش و قوچ اوریال فروانی زیادی در این مناطق دارد که شکارچیان را بیشتر به سمت این‌گونه از حیوانات می‌کشاند، اضافه کرد: بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی نگهداری از محیط‌زیست یک وظیفه عمومی تلقی شده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون شکار حیوانات با شماره ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

کد خبر 6085448

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان