Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:20:13 GMT

اعضای تیم آلومینیوم اراک در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۲۷۹

اعضای تیم آلومینیوم اراک در قرنطینه

پس از مسابقه تیم های علم و ادب تبریز، مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ;a,v تست کرونای هشت بازیکن علم و ادب تبریز مثبت اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ در جریان هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، تیم علم و ادب تبریز، عصر روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک با ۷ گل شکست سنگینی را متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان این مسابقه مشخص شد که تست کرونای هشت بازیکن علم و ادب تبریز که قبل از بازی مقابل آلومینیوم از آنها تست گرفته شده بود، مثبت اعلام شده است.

این درحالی است که بعضی از این بازیکنان مبتلا به کرونا، در بازی مقابل آلومینیوم حضور داشتند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در خصوص قرنطینه بازیکنان صورت خواهد گرفت.

رضا فرهمند، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد: هم اکنون اعضای تیم آلومینیوم اراک در قرنطینه هستند و صبح پنجشنبه تست کرونا از کلیه اعضای تیم گرفته می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل آلومینیوم علم و ادب تبریز آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است

 یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: هر نوع نقل و انتقال دام زنده، فرآورده‌های خام دامی، نهاده‌های دامی، دارو و مواد بیولوژیک، مستلزم اخذ گواهی بهداشتی حمل از سازمان دامپزشکی کشور، ادارات کل دامپزشکی استان ها، ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها یا نماینده قانونی آنها است.

وی افزود: الزام به این دستور به استناد ماده چهار آیین نامه چگونگی کنترل بهداشتی تردد، نقل و انتقال، واردات و صادرات دام زنده و فراورده‌های خام دامی موضوع بنده د ماده سه و بند «ب» ماده پنج قانون سازمان دامپزشکی کشور است.

احمدی یادآور شد: موارد فاقد گواهی مذکور، تخلف محسوب و برابر مقررات با آنها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: نقل و انتقال هر گونه دام زنده علاوه بر اخذ گواهی بهداشتی حمل، مستلزم پلاک کوبی با استفاده از پلاک بارکددار ۱۵ رقمی و ثبت در سامانه‌های مربوطه است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: حمل و نقل هرگونه دام فاقد پلاک تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

احمدی مطرح کرد: صدور هرگونه گواهی بهداشتی حمل جدید منوط به تاییدیه تخلیه محموله قبلی است و با موارد عدم وصول نیز برخورد قانونی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال