Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری سی‌نت، شرکت اپل تا روز پنجشنبه گذشته، ۷۷ فروشگاه خود را که پس از کاهش محدودیت‌ها بازگشایی شده بودند،‌ مجددا تعطیل کرد. سایر فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا فقط برای تحویل کالاهایی که به صورت آنلاین فروخته شده‌ و ارائه خدمات پشتیبانی اصلی با قرار قبلی، کار خود را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اپل هفته گذشته ۳۲ فروشگاه را در پنج ایالت آمریکا تعطیل کرد؛ اما روز پنجشنبه ۴۵ فروشگاه دیگر در ۱۱ ایالت تعطیل شدند. این فروشگاه‌ها که به طور موقت تعطیل شدند، شامل ۱۵ فروشگاه در ایالت کالیفرنیا، ۱۰ فروشگاه در تگزاس، ۵ فروشگاه در جورجیا، چهار فروشگاه در نوادا و دو فروشگاه در فلوریدا هستند. البته برخی از این فروشگاه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه با قرار قبلی پذیرش مشتری دارند.
شرکت اپل در مجموع ۲۷۱ فروشگاه در سراسر آمریکا دارد. این شرکت قبلا اعلام کرده بود به دلیل افزایش شدت شیوع کووید ۱۹ قصد تعطیلی برخی از فروشگاه‌های خود را دارد.
در ماه مه زمانی که اپل بازگشایی فروشگاه‌های خود را آغاز کرد، هشدار داد که این بازگشایی به معنای نادیده گرفتن اقدامات پیش‌گیرانه نیست و در صورت تغییر شرایط مجددا این فروشگاه‌ها را تعطیل خواهد کرد.
اپل یکی از اولین خرده فروشانی بود که در اواسط ماه مارس تمام فروشگاه‌های خود را در آمریکا تعطیل کرد و اکنون نیز تمام خریداران را ملزم به استفاده از ماسک صورت کرده است.این شرکت همچنین ظرفیت ورود مشتری به فروشگاه‌ها را کاهش داده و با استفاده از تب‌سنجی، اقدام به غربالگری می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری های ویروسی اپل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های ویروسی اپل ویروس کرونا بیماری های ویروسی اپل فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟