Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیأت‌مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: پیرو مذاکرات انجام شده، مسئله انتقال سابقه به سازمان تأمین اجتماعی در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسعود هنردوست در جلسه‌ با کارگزاران منتخب استان فارس از به‌روزرسانی ۲۲ هزار پرونده‌ مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: تسهیلات مالی کارگزاران استان نیز در آینده نزدیک به آنها اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نسبت به گسترش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر به عنوان اقشار زحمت‌کش کشور اظهار امیدواری کرد و از تلاش صندوق برای پذیرش خدمت سربازی روستاییان و عشایر و اضافه شدن آن به سوابق بیمه‌ای خبر داد.

حسن کمالی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس نیز در ادامه این جلسه، گزارشی از عملکرد صندوق در استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۲ کارگزار در استان فارس فرآیند جذب و نام‌نویسی را انجام می‌دهند و تاکنون حدود ۱۴۷ هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه قرار دارند.

به گزارش روابط‌ عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، وی ضمن تاکید بر استفاده از تمام تلاش و ظرفیت تبلیغاتی کارگزاران جهت تحقق پوشش بیمه‌ای مورد انتظار جایگاه استان فارس را بالاتر از شرایط فعلی دانست و نسبت به بهبود وضعیت ثبت نام و تمدید بیمه‌شدگان استان فارس اظهار امیدواری کرد.

در پایان این جلسه که به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس صندوق برگزار شد از حسن کمالی مدیر استان، آقاجری روابط عمومی استان و کارگزار برتر استان فارس تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عشاير روستاييان بيمه سازمان تامین اجتماعی نقل و انتقال سوابق بیمه ای روستاییان و عشایر استان فارس بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد

عباسعلی برونسی گفت: بیمه مادران دارای سه فرزند و بیشتر در راستای ماده ۲۱ قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون در استان بیش از ۳۱ هزار نفر در این استان برای طرح ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام در میان استان های کشور را به خود اختصاص داده و با توجه به تمدید مهلت یک ماه ، برنامه ریزی برای جذب حداقل ۱۰۰ هزار نفر را در این قالب در دستور کار قرار دارد.

برونسی از کارگزاران استان بابت تلاش و همت خود در ثبت نام مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد:در این قالب همچنین با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سوابق بیمه ای بیمه گذار افزوده می‌شود.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: تمامی زنان خانه‌دار روستایی و عشایری مشمول می توانند ثبت نام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره مند شوند.

برونسی افزود: متقاضیان باید از طریق موسسات کارگزاری صندوق در سراسر خراسان رضوی و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی