Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامیداشت سالروز شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس۶۵۵ است که خوشبختانه شهدا عنایت کردند و توانستیم در مراسم یادبود شهدای مظلوم و بیگناه این حادثه در خلیج فارس شرکت کنیم.

وی افزود: ۳۲ سال پیش آمریکای جنایتکار اقدام به یک جنایت بزرگ ضدبشری و تاریخی و یک اشتباه راهبردی و غلط تاریخی کرد و یک هواپیمای مسافربری عادی و غیرنظامی را که تمام سرنشینان آن مردم عادی بودند و قصد سفر از بندرعباس به‌مقصد دبی را داشتند مورد هدف و اصابت موشک توسط ناو وینسنس قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمریکایی‌ها از ایران کینه دارند

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اشتباه بزرگتر آمریکایی‌ها این نکته بود که این مسئله را با افتخار بلافاصله اعلام کردند و اشتباه فاحش و زشت آن‌ها که از همه جنایات آن‌ها بدتر بود اعطای مدال افتخار به فرمانده این ناو بود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در آن سال‌ها سیلی‌های متعدد و زیادی از رزمندگان اسلام و سپاهیان اسلام خورده بودند و بغض و کینه فراوانی از جمهوری اسلامی داشتند در این حرکت و عملیات وحشیانه و ناجوانمردانه خودشان و با نقض حقوق بشر کودکان و زنان و سایر مسافران این هواپیما را به شهادت رساندند.

سردار غلامشاهی گفت: امروز آمریکایی‌ها در خلیج فارس آن شرایط را ندارند و نخواهند داشت چرا که دوره‌ای که می‌توانستند چنین جنایاتی مرتکب شوند و بعد به آن افتخار کنند تمام شده است.

وی اضافه کرد: امروز در خلیج‌ فارس اقتداری که از ناحیه پاسداران، ارتشیان و سربازان جمهوری اسلامی ایران برقرار هست به آمریکایی‌ها این پیام را دارد که در منطقه خلیج فارس نه‌فقط اجازه ارتکاب چنین جنایتی را نخواهد داد بلکه حضور آنها در خلیج فارس را هم تحمل نخواهد کرد.

تمام رفتارهای دشمن را رصد می‌کنیم

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروزه دائماً چشم‌های بیدار رزمندگان اسلام آن‌ها را رصد می‌کند و تمام وقت حضور ما را کنار خودشان می‌بینند و در صورتی که حماقتی به‌خرج بدهند و نگاه چپی به آب‌ها و فضای جمهوری اسلامی داشته باشند قطعاً جواب محکمی خواهند شنید. 

وی در پایان گفت: این پیام را هم به ملت شهیدپرور ایران می‌دهیم که ما به یاد شهدا که مظهر اقتدار ما هستند، هستیم و همیشه یاد و نام آنان را گرامی خواهیم داشت و راه شهدا استمرار پیدا خواهد کرد.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1406391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران و آمریکا نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه آمریکایی ها خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند.

معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد، به دنبال این ایستدگی بود که از ارتش اخراج و زندانی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایشان را به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش برگزیدند و ایشان در همان مدت زمان اندک فرماندهی کل ارتش با قاطعیت در مقابل تجزیه‌طلبی‌های غرب کشور ایستاد.

امیر محمودی بیان کرد: در استمرار مبارزات شهدایی همچون شهید قرنی امروز شاهدیم که غزه در مقابل همه دنیا ایستادگی می‌کند و در شرایط محاصره دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

این فرمانده ارشد نظامی همچنین بیان داشت: یک ارتش موفق و حافظ امنیت کشور باید از نیرو‌های مومن و متدین بهره ببرد که الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از حضرت امام خمینی چنین کادرسازی برای خود رقم زده است.

معاون اجرایی ارتش تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا سال‌های گذشته فرمودند که در بسیاری از کشور‌های دنیا مقامات عالی رتبه و فرماندهان نظامی از بدنه ارتش و نیرو‌های نظامی اطلاعی ندارند. اما در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان عالی رتبه در نوک پیکان حوادث قرار دارند.

امیر محمودی بیان کرد: حضور تعیین کننده یک فرمانده در صحنه نبرد مابقی نیرو‌های نظامی را برای تحرک و اقدام موثر آماده می‌کند، شهیدان بابایی، قرنی، سلیمانی، صیاد شیرازی و باقری چنین فرماندهانی بودند.

وی در پایان تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم