Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند از تشدید محدودیت‌های کرونایی در 12 شهرستان استان خبر داد و گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم سیر نزولی داشته باشیم در غیر این صورت شرایط سخت تری را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمانشاه اظهار داشت: از 14 شهرستان استان کرمانشاه 12 مورد در وضعی قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارند که مصوبات جلسه امروز باید در آنها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:‌در هفته گذشته روند ثابتی را در بیماری کرونا پشت سر گذاشتیم که نشان داد اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم سیر نزولی داشته باشیم در غیر این صورت شرایط سخت تری را پیش رو خواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه با اعلام مصوبات ستاد کرونای استان بیان داشت: همان گونه که ستاد ملی کرونا اعلام کرده از فردا استفاده از ماسک الزامی است و تمامی مکان‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند اعم از دولتی و غیردولتی موظف هستند به کسانی که ماسک نمی‌زنند خدمات ارائه ندهند.

بازوند با تصریح اینکه برگزاری مراسمات مذهبی، اجتماعی، همایش‌ها و سخنرانی‌ها در 12 شهرستان استان ممنوع است، همچنین ادارات‌کل استان را موظف کرد تا تشکیل جلسات خود در هفته جاری را تا 50 درصد کاهش دهند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها موظف هستند نسبت به ورود شهروندان بدون استفاده از ماسک در پارک‌هایی که ورودی و حصار دارند ممانعت کنند و سخت‌گیری بیشتری انجام دهند.

استاندار کرمانشاه همچنین بیان داشت: دفاتر پیشخوان، پلیس+10، و سایر دفاتر این چنینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند اما باید وضعیت و شلوغی دفاتر را حتی در صورت نیاز با افزایش ساعات کاری مدیریت کنند.

بازوند تصریح کرد: تمامی باشگاه‌های ورزشی در ورزش‌های پُربرخورد همچون فوتبال، کاراته و... در این هفته با محدودیت فعالیت مواجه شوند و نباید فعال باشند.

وی ضمن تاکید بر تعطیلی موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها در هفته جاری، گفت: ‌فعالیت‌ تالارهای عروسی همچنان ممنوع و رستوران‌ها هم با 50 درصد ظرفیت خود باید کار کنند.

استاندار کرمانشاه بر بازرسی ویژه از واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: اداره‌کل صمت مسئول تامین ماسک در استان است و نباید کمبودی در این زمینه رخ دهد.

بازوند از تداوم تعطیلی آرامستان‌ها خبر داد و گفت: تمامی امتحانات حضوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی باید تعطیل شود و اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی هم نباید مسافران بدون ماسک را سوار کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان درسالجاری، با تأکید برآگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی گفت: باتوجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

حسن عباسی، با اشاره به اینکه با همکاری دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح شهرستان مهیا شود، افزود: تجهیزات و امکانات لازم ازجمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تأمین شده و از این بابت جای نگرانی نیست.

عباسی، با اشاره به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته معلم هم گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که این امر در سایه تلاش معلمان امکانپذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: بیش از پنج هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

اسعد رسولی افزود: تاکنون نسبت به تهیه ۱۰۰ کارتن برگه امتحانی اقدام شده و به ۱۰۰ کارتن دیگرهم برای برگزاری امتحانات نیاز است و از دستگاههای مختلف انتظار داریم در این زمینه کمک کنند.

رسولی، در ادامه از اداره های خدمات رسان خواست در هنگام برگزاری امتحانات از قطعی آب و برق جلوگیری کنند.

مهراب پوراکبر، دادستان شهرستان مهاباد هم گفت: در عصر کنونی که دانش آموزان با انواع تهدیدهای فضای مجازی مواجه هستند، باید مهارتهای زندگی به دانش آموزان ارائه شود تا آسیب نبینند.

در این جلسه همچنین از برگزاری همایش استانی هوش مصنوعی با هدف بررسی فرصتها و چالشها و جهت گیریهای آینده در آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران خبر داده و اعلام شد 13 خرداد، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش و 15 تیر، زمان برگزاری همایش خواهد بود.

امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت آغاز می شود و تا سی ام خرداد ماذه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران