Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه حداقل تا پایان تیرماه این بحران و شیوع را داریم و پیش بینی این است از دو سه هفته دیگر سیر نزولی در شیوع بیماری کرونا پیدا کنیم بیان کرد: همه مردم می توانند از ماسک پارچه ای (که در منازل وجود دارد) استفاده کنند.

دکتر"حمیدرضا رشیدی نژاد" امروز ۱۴ تیرماه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: تعطیلی یا وضعیت نیمه تعطیلی در برخی ادارات و صنوف برخی استان ها اعمال شده و از طرف دیگر مسئله جنوب استان کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم ترین مسئله رعایت پروتکل های بهداشتی است و درخواست داریم محدودیت ها در جنوب استان همچنان تا پایان هفته یا پایان تیرماه اعمال شود تا بار مراجعه و شیوع بیماری کمتر شود که واقعا تاثیرگذار خواهد بود.

رشیدی نژاد تصریح کرد: نحوه کنترل مراجعه به ادارات باید اطلاع رسانی عمومی شود و نوبت بدهند؛ محدودیت، همگانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه بهترین ناظران مردم هستند و برای بیان تخلفات تماس می گیرند و شماره تلفن ۱۹۰ فعال است، افزود: بعضا در مکان های خصوصی و مکان های بدون مجوز مراسمی برگزار می شود که درخواست داریم با اعلام این موارد از سوی مراکز بهداشت، برخورد جدی با آنها صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: اکنون تالارها باز بوده و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا باید با ۵۰ درصد ظرفیت خودشان کار کنند که در این راستا باید نظارت و کنترل جدی بر نحوه فعالیت تالارها صورت گیرد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود، باید برخورد جدی با متخلفان در هر صنف صورت بگیرد.

رشیدی نژاد تصریح کرد: باید اجباری شدن ماسک در همه مکان های شلوغ و سرپوشیده، پاساژها، مجتمع های تجاری و ... اطلاع رسانی شود و هر دستگاه اجرائی اعلام کند که از ارائه خدمت به مراجعانی که ماسک ندارند، معذور هستیم.

وی با بیان اینکه حداقل تا پایان تیرماه این بحران و شیوع را داریم و پیش بینی این است از دو سه هفته دیگر سیر نزولی در شیوع بیماری کرونا پیدا کنیم بیان کرد: همه مردم می توانند از ماسک پارچه ای (که در منازل وجود دارد) استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره پیشنهاد آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری کلاس حضوری برای پایه دوازدهم گفت: بازگشایی مدارس به صورت کلاس رسمی به هیچ نحو امکانپذیر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر "سیداحمد وحیدی طباطبائی" معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: در بحث نظارت و کنترل پروتکل های بهداشتی، چک لیست ها و موارد نظارتی به دقت دیده شده و باید برخورد با تخلفات نیز قطعی و جدی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان کروناویروس اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایان تیرماه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر بیگی مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید سعید غدیر خم چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های سیاسی، اقتصاد، مدنی و حقوق، فرهنگی و اجتماعی، روانشناسی، زن و خانواده و جهاد و مقاومت، افزود: کارگروه‌های علمی هرکدام از کمیته‌ها راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند، همچنین پیش‌نشست‌هایی در راستای برگزاری این کنگره در دانشگاه و حوزه علمیه اصفهان و برخی دانشگاه‌ها داشته‌ایم که آثار و نتایج امیدوارکننده‌ای به همراه داشته است.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان از راه‌اندازی قرارگاه نهج‌البلاغه در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و افزود: تاکنون برای حدود یک‌هزار معلم استان اصفهان و ۴۰۰ استاد دانشگاه دوره‌های آشنایی با نهج‌البلاغه یا کارگاه آموزشی برگزار کرده‌ایم، همچنین ۸۰ رابط از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف معرفی شده‌اند و جلساتی با آنها برگزار شده است.

بیگی متذکر شد: دو بخش ویژه دانش‌آموزی و علمی در کنگره پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۰۰ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۲۸۰ مقاله در بخش علمی از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این کنگره رسیده که این مقالات به «۱۲۰ زبانِ زنده دنیا» ترجمه شده و در اختیار محققان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید غدیر چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس نظر‌سنجی‌های انجام شده کمتر از ۱۰ درصد از عموم مردم یا حتی جامعه نخبگانی ما با این کتاب انسان‌ساز آشنایی لازم را دارند و باید سعی‌مان بر این باشد که با مبحث مخاطب‌شناسی و تولید محتوای مناسب برای عموم مردم، مقدمات لازم برای انس بیشتر همگانی و جاری و ساری شدن تعالیم این کتاب در زندگی عادی عموم، مهیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • هشدار دکلان رایس به منچسترسیتی: هنوز تمام نشده!