Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  ابراهیم شریفی در آیین اختتامیه جشنواره گفت: با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸ و در راستای اهداف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و نیز کشف استعداد های خلاق و جوان درزمینه  نمایش های فردی فراخوان جشنواره با هماهنگی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی و انجمن سینمای جوان استان در فروردین ماه ۱۳۹۹ اعلام عمومی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار جهت حضور در جشنواره نمایش های فردی پایان فروردین ماه تمدید گردید که تا پایان مهلت اعلام شده در بخش جشنواره نمایش های فردی تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شرکت کننده از استان های چهارمحال و بختیاری – فارس و خرم آباد به دبیرخانه این رو یداد فرهنگی و هنری ارسال گردید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از طرف دبیرخانه جشنواره و ستاد اجرایی، داوری آثار توسط فرشید بزرگ نیا، اصغر اشراقی و امید بسیم  انجام و پس از بررسی های لازم نمایش های فردی، درسا ربیعی و سجاد ترابی فارسانی در بخش نمایش عروسکی و زهرا رخشان در بخش نمایش صحنه ای به عنوان آثار برتر معرفی گردیده است.
گفتنی است ،اختتامیه این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ۱۲ تیر ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

46

کد خبر 1406406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نمایش های فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری