Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مأموران انتظامی شهرستان "سراوان" با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر، از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: تیم‌های عمل یات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" با همکاری تیم‌هایی از یگان تکاوری با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام ظهر روز گذشته قاچاقچیان که در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر با ۲ دستگاه وانت تویوتا در یکی از محور‌های کوهستانی شهرستان سراوان بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این عملیات که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید ضمن توقیف ۲ دستگاه وانت تویوتا، ۲ تن و ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۲۲۳ کیلو و ۴۳۵ گرم حشیش به همراه ۴ قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر درگیری مسلحانه سوداگران مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند