Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت تمدید شده ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور برای ثبت درخواست دانشجویان در ترم مهرماه ۹۹ امروز ۱۴ تیرماه پایان می‌یابد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور با استناد به مصوبات بیست و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ۳۱ خردادماه مبنی بر ایجاد ساز و کارهایی در راستای رفع موانع انتقال و میهمانی و به حداقل رساندن ترددهای بین استانی دانشجویان را فعال کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان و دانشگاه‌های مبدا و مقصد با توجه به مصوبات مذکور فرصت دارند نسبت به ثبت، بررسی و ویرایش اعمال تغییرات در بازه زمانی مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/

31 / 320 علوم پزشکی خدمات آموزشی انتقالی و میهمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علوم پزشکی خدمات آموزشی انتقالی و میهمانی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد: مهلت ثبت درخواست وام شهریه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به محدودیت اعتبار، اولویت با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

کد خبر 746090

دیگر خبرها

  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • آغاز ثبت‌نام وام شهریه در دانشگاه تهران
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است
  • ثبت‌نام وام شهریه آغاز شد
  • آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد/ مهلت ثبت درخواست تا پایان اردیبهشت
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان