Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد شاکرنژاد معتقد است که مدل آموزشی مؤسسه بیت‌الاحزان، بهترین الگو برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حامد شاکرنژاد اخیراً برای اجرای برنامه به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) رفته است و مدل آموزشی این مؤسسه را الگویی موفق برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب در قضیه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن‌کریم اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوی اظهارنظر حامد شاکرنژاد را مشاهده می‌کنید:

سنگ بنای اصلی مؤسسه که با کمک‌های مردمی در ساختمانی قدیمی واقع در روستای ماهفرخان از توابع شهرستان استهبان کار خود را آغاز کرد، در حال حاضر با داشتن یک ساختمان مرکزی، هفت مدرسه شبانه‌روزی ویژه خواهران و برادران و 150 شعبه در 12 استان کشور عمده فعالیت خود را بر نقاط محروم و روستایی متمرکز کرده است.

این مؤسسه در سال 1375 به همت جمعی از روحانیون دهستان خیر از توابع استهبان فارس فعالیت‌های خود را آغاز کرد. مسئولان این مؤسسه مردم‌نهاد بر این باورند گرچه فعالیت‌های بیت‌الاحزان از بدو تأسیس تاکنون با رشد و بالندگی قابل قبولی همراه بوده اما هنوز در ابتدای راه است و تا دست یافتن به هدف نهایی که فعالیت در کل جهان اسلام است راه‌ درازی در پیش دارد.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاریان قرآن قرآن بیشتر بخوانید... آموزش قرآن در مدرسه تابستانه تلویزیون ادامه می‌یابد نفس‌های سنگینِ مؤسسات قرآنی و نظارت‌ِ بی‌حمایت مدیران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاریان قرآن قرآن قاریان قرآن قرآن کریم بیت الاحزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد عموری هیأت خبرنگار اهل آبادان روایتی از جلسات رمضانیه قرآنی هیأت بیت‌الاحزان آبادان ارائه کرده است: هیأت ما در ماه رمضان با حضور حجت‌الاسلام سیدمسلم موسوی جلسات رمضانیه ویژه ماه مبارک رمضان با رویکرد پرسش و پاسخ قرآنی با موضوع آزاد هر شب ساعت ۲۲ برگزار می‌شود.

عموم مردم با شرکت در این جلسه سوالات و نکات خود را مطرح می‌کنند که عمدتاً هم شبهات و استاد با مبانی قرآنی و آیات پاسخگوی موارد آن‌هاست.

کد خبر 6062505 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان